Asistentka ředitele

Na této pozici budete zodpovídat především za kompletní administrativní podporu sekretariátu ředitele společnosti. Vaší agendou bude komunikace uvnitř firmy i navenek, budete mít na starosti také organizaci schůzek, porad, externích návštěv, tuzemských a zahraničních služebních cest. Budete rovněž zajišťovat přípravu podkladů pro jednání a zápisy z porad, vedení porad, účast na tuzemský i zahraničních služebních cestách.
Požadujeme:
• VŠ vzdělání;
• znalost AJ – slovem i písmem;
• velmi dobrou uživatelskou znalost MS Office;
• dobré organizační schopnosti a příjemné vystupování;
• loajální, důvěryhodnou a diskrétní osobnost;
• pečlivost, samostatnost a flexibilitu;
• minimální zkušenost 3 roky;
• řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidička.
Nabízíme:
• rozvíjíme potenciál zaměstnanců prostřednictvím vzdělávacích kurzů
• umožňujeme pružný začátek a konec pracovní doby
• nabízíme služební telefon, notebook a automobil i pro soukromé účely
• přispíváme na stravování, máme vlastní jídelnu
• poskytujeme příspěvek na dopravu
• pořádáme nezapomenutelné zaměstnanecké akce
• odměny za pracovní / životní jubilea
• a mnoho dalších...
Vzdělání:
Vysokoškolské
Pozice:
Asistentka
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: ZLIN AERO a.s. Lokalita: Otrokovice Pracovní pozice: Asistentka ředitele Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 20. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka ředitele: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka ředitele?
Práce je nabízena v lokalitě Otrokovice.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy ZLIN AERO a.s..