ASISTENTKA / RECEPČNÍ - znalost MS Office a AJ

Středně velká dceřiná firma německé matky, která se zabývá výrobou komponent a materiálů pro stavební průmysl obsazuje pracovní pozici:
ASISTENT/TKA - RECEPČNÍ - znalost MS Office a AJ
Povedete administrativní centrum managementu středně velké výrobní společnosti. Vaším úkolem bude poskytovat administrativní a organizační podporu manažerům a menšímu obchodnímu týmu. Budete zpracovávat nejrůznější podklady na základě zadání a připravovat věci k jednáním a meetingům.
Konkrétní úkoly budou například:
zpracování pošty - maily, datové schránky, běžná korespondence, objednávky.....
evidence smluvní agendy
zpracování nejrůznějších ad hoc dokumentů
vedení časového kalendáře manažerům
cestovní servis
podpora obchodníků - příprava podkladů pro nabídky a účast v tendrech
péči o weby po obsahové stránce
příprava a organizaci různých celofiremních akcí
Nástup je možný od 1.9.2025 případně i dříve.
Požadujeme:
SŠ obchodní, ekonomická, jiná
zkušenost s administrativou minimálně 2 - 3 roky
dobrá uživatelská znalost práce v MS Office - Word, Excel
dobrá úroveň komunikace a vystupování
znalost angličtiny nebo němčiny
Nabízíme:
různorodá práce
stabilní společnost
týden dovolené navíc
velmi dobré mzdové podmínky
Vzdělání:
SŠ s maturitou
Pozice:
Pracovník back office, Asistentka, Office manager, Recepční v administrativě
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
50 000–60 000 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Stimul - personální poradenství Lokalita: Praha Pracovní pozice: ASISTENTKA / RECEPČNÍ - znalost MS Office a AJ Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 60000 Kč Nabídka přidána: 2. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce ASISTENTKA / RECEPČNÍ - znalost MS Office a AJ : Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce ASISTENTKA / RECEPČNÍ - znalost MS Office a AJ ?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 60000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Stimul - personální poradenství.