Asistentka Obchodního ředitele

Praha


Informace

Do společnosti, která je lídrem v projektování dopravní infrastruktury, podílející se na nejvýznamnějších projektech v Česku, ale i v zahraničí, aktuálně hledáme spolehlivou, proaktivní a organizačně zdatnou kolegyni, která podpoří Obchodního ředitele společnosti.



• Organizování, koordinace interních i externích schůzek a akcí OŘ, (včetně administrace kalendáře OŘ), objednávání prostor pro schůzky, zajištění ubytování, catering, organizace společenských akcí, konferencí, školení, organizace služebních cest, rezervace  letenek, evidence a vyplácení cestovních náhrad do zahraničí atp..)

• Zajišťování administrativních prací - udržování aktuálnosti kontaktů OŘ včetně aktuálnosti obchodních partnerů, příprava obchodních dopisů včetně podkladů k nabídkám, tvorba a kompletace indikativních nabídek, kalkulace ceny v UNIKA, výroba a aktualizace šablon firemních listin, administrace obchodních případů ve vybraných programech (např. CRM, BISKUP), správa podkladů na PW, příprava prezentací a reportů, příprava podkladů pro jednání a schůzky.Vyřizování korespondence papírové i emailové a telefonátů

• Správa řízené dokumentace FA – datové zprávy (zasílání a ověřování), oběh papírových smluv

• Vedení docházky obchodního odd., evidence pracovních dohod, archiv životopisů, SKD, FÚ, SÚ

• Objednávání spotřebního materiálu pro OŘ a obchodní odd., včetně objednávání věcí a služeb dle požadavků a potřeb OŘ

• Administrace a kontrola hospodaření obchodního odd.

• Správa finančních prostředků OŘ a pro ověřování dokumentů (vedení pokladny obchodního odd.)
Co od vás očekáváme
  • SŠ/VŠ vzdělání, ideálně v oboru ekonomie, managementu

  • Praxi na obdobné pozici (výhodou, ne podmínkou)

  • Skvělé komunikační schopnosti, kultivovaný písemný i mluvený projev

  • Pečlivost, důvěryhodnost, diskrétnost, samostatnost

  • Aktivní znalost MS Office (Word, Excel, PowerPoint), schopnost rychle se učit

  • Výbornou znalost českého jazyka, znalost angličtiny či němčiny výhodou

  • Řidičský průkaz sk. B
    Co vám nabízíme
  • Zázemí stabilní společnosti s významem pro celou Českou republiku

  • Různorodou a smysluplnou práci v přímém kontaktu s vedením firmy

  • Možnost rozvoje, profesního růstu a aktivní účasti na velkých projektech

  • Přátelské pracovní prostředí a tým, na který se můžete spolehnout

  • Odpovídající finanční ohodnocení a zaměstnanecké benefity



    NABÍRÁME MUŽE I ŽENY

    Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

    • Podrobné informace o nabídce práce
      Firma: Manpower
      Lokalita: Praha
      Odvětví práce: Administrativa
      Pracovní pozice: Asistentka Obchodního ředitele
      Směnnost práce Plný
      Nástup do práce od: IHNED
      Nabízená mzda: 40 000 - 50 000 Kč
      Nabídka přidána: 21. 5. 2025
      Pracovní pozice aktivní
      Požadavky na kandidáta
      Min. vzdělání Středoškolské
    Odpovědět na inzerát
        Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
    Zajímavé nabídky práce v okolí:
  • Práce Asistentka Obchodního ředitele: Často kladené otázky

    👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka Obchodního ředitele?

    Práce je nabízena v lokalitě Praha.

    👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

    Nabízená mzda je 40 000 - 50 000 Kč.

    👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

    Tato nabídka práce je do firmy Manpower.

    Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistentka Obchodního ředitele ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Manpower ještě dnes.
    Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
    0.1132