Asistentka obchodního oddělení (z51975)
- Náplň práce
- Vaší hlavní odpovědností bude podpora obchodního oddělení a zajištění plynulého chodu prodejních aktivit, zejména v oblasti prémiového sortimentu nábytkového kování Sugatsune.
- Konkrétně se budete věnovat:
- telefonické komunikaci se zákazníky ohledně nabídek a objednávek
- tvorbě a správě cenových nabídek
- přípravě podkladů pro obchodní zástupce a vedení evidence v interním systému (Money S5)
- správě katalogových karet, technické dokumentace a 3D modelů
- zajišťování vzorků, certifikátů a prohlášení od dodavatelů
- komunikaci s dodavateli (poptávky, objednávky, reklamace)
- správě webových stránek a sociálních sítí (aktualizace produktů, novinek, vizuálních materiálů)
- administrativní podpoře - potvrzování objednávek, sledování platební morálky, evidence zákazníků
- občasnému zastupování kolegů a účasti na veletrzích
Nabídka: - zázemí stabilní české rodinné firmy s více než 30letou historií
- příjemnou firemní kulturu a přátelský kolektiv
- motivující finanční ohodnocení odpovídající výkonu
- 5 týdnů dovolené + 2 sick days
- příspěvek na stravování
- kávu na pracovišti zdarma
- pravidelné firemní a kulturní akce (teambuildingy, oslavy, společné aktivity)
- jazykové kurzy a možnost profesního rozvoje
- vstup do fitness centra v blízkosti pracoviště
Požadavky: - SŠ vzdělání (obchodní nebo technický směr výhodou)
- dobré komunikační dovednosti a proaktivní přístup k práci
- znalost práce v MS Excel, Outlook (znalost Money S5 výhodou - zaškolíme)
- samostatnost, pečlivost a schopnost dotahovat věci do konce
- ochotu učit se nové věci a posouvat se dál
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Brno-venkov Pracovní pozice: Asistentka obchodního oddělení (z51975) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 16. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Asistentka obchodního oddělení (z51975): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka obchodního oddělení (z51975)?
Práce je nabízena v lokalitě Brno-venkov.