Asistentka manažerky prodejny (půl úvazku)

Praha


Informace
Naše rodinná společnost prodává a pronajímá zdravotní pomůcky a nyní hledáme kolegyni / kolegu na částečný úvazek do naší prodejny v Praze, který rád komunikuje s lidmi a je připraven jim pomáhat. Pozice vhodná jak pro ženu, tak pro muže. Velkým přínosem jsou zkušenosti ze zdravotních oborů nebo na druhou stranu z prodeje.

Základní pracovní náplní jsou následující pracovní činnosti:

Komunikace se zákazníky.

Příjem objednávek.

Zpracování objednávek.

Harmonogram prací pro servisního technika.

Návrh logistiky rozvozu zboží.

Tvorba faktur a jiných dokladů.

Vedení pokladny.

Zpracování nájemních smluv a jejich evidence.

Vedení zásob provozního a kancelářského spotřebního zboží.

Vedení a evidence skladů.
Co od vás očekáváme
- Zodpovědnost

- Spolehlivost

- Komunikativnost

- Empatii
Co vám nabízíme
smysluplnou práci, která pomáhá lidem. Úvazek po dohodě na 1/2 , ale vše můžeme dohodnout. Ohodnocení podle velikosti úvazku.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Invira s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Asistentka manažerky prodejny (půl úvazku)
    Směnnost práce Zkrácený
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 20. 5. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Asistentka manažerky prodejny (půl úvazku): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka manažerky prodejny (půl úvazku)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Invira s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistentka manažerky prodejny (půl úvazku) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Invira s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
0.1014