Podrobnosti o nabídce práce
Informace
Náplň práce:
Administrativní a organizační podpora vedení společnosti, práce s dokumenty a interní agendou, základní účetní činnosti (faktury, podklady), operativní a multifunkční podpora dle aktuálních potřeb, každodenní komunikace v anglickém jazyce.
Co od vás očekáváme
Požadujeme:
• Prokazatelné zkušenosti s administrativou
• Základní znalosti účetnictví
• Výbornou znalost anglického jazyka (slovem i písmem – podmínkou)
• Vysokou míru zodpovědnosti, spolehlivosti a diskrétnosti
• Časovou flexibilitu a samostatnost
• Řidičský průkaz skupiny B – podmínkou
• Reprezentativní vystupování a respektování velmi formálního dress code
Co vám nabízíme
Nabízíme:
Stabilní spolupráci na HPP nebo PHP, profesionální pracovní prostředí, odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností, možnost dlouhodobé spolupráce.
Asistentka
-
Lokalita: Kuřim
-
Nástup: IHNED
-
Firma: Ing. Kasim Al-Dury
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Kuřim.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Tuto pracovní pozici nabízí firma Ing. Kasim Al-Dury.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.