Asistentka kanceláře - vhodné pro studenty VŠ

Informace
Administrativní práce a pochůzky. Komunikace s klienty a dodavateli.
Zajištění chodu kanceláře, kontroly nemovitostí ve správě.
Zpracovávání bankovních výpisů, archivace dokumentů.
Co od vás očekáváme
Pracovní doba PO a ÚT 08.00 - 15.
Spolupráci na dobu minimálně 2 let.
Základní znalost účetnictví na úrovní střední školy.
Znalost AJ pro komunikaci s klienty.
Připravenost učit se nové věci.
Komunikativnost a zodpovědnost za svěřené úkoly.
Co vám nabízíme
Klidné pracovní prostředí.
V průběhu roku 2026 možnost přejít na poloviční pracovní úvazek formou DPČ nebo HPP.
Občerstvení na pracovišti.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: BEKR partners, s. r. o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Asistentka kanceláře - vhodné pro studenty VŠ Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 220 Kč - 220 Kč Nabídka přidána: 27. 10. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Práce Asistentka kanceláře - vhodné pro studenty VŠ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka kanceláře - vhodné pro studenty VŠ?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy BEKR partners, s. r. o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistentka kanceláře - vhodné pro studenty VŠ ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě BEKR partners, s. r. o. ještě dnes.