Asistentka do rodinné právní kanceláře

Praha

Náplň práce

Pro advokátní kancelář založenou v roce 2007 a tým českých a zahraničních právníků se záměrem poskytovat právní poradenství na vysoké úrovni srovnatelné s mezinárodními advokátními kancelářemi, aktuálně hledáme asistentku.
  • Formátování a úpravy dokumentů: Práce s právními dokumenty, smlouvami a dalšími materiály.
  • Kompletace smluv a příprava k podpisu: Tisk a kompletní zajištění kompletace smluv k finálnímu podpisu.
  • Ověřování podpisů: Zajišťování ověřování podpisů a správnosti dokumentace.
  • Práce na recepci: Asistentky se střídají týdně na recepci – komunikace s klienty a návštěvníky.
  • Výpisy z OR, CEEE a Katastru nemovitostí: Práce s veřejnými registry, vyhledávání a kompletace informací.
  • Zakládání a správa spisů: Organizace a správa fyzických i elektronických spisů.
  • Občasná pochůzka: Katastr nemovitostí, obchodní rejstřík nebo notáři.
  • Požadujeme

  • Angličtina: Komunikativní úroveň, schopnost komunikace se zahraničními klienty.
  • Pokročilé znalosti MS Word: Schopnost formátovat a upravovat právní dokumenty a smlouvy na vysoké úrovni.
  • Znalosti a zkušenosti z jiné advokátní kanceláře: Ideální kandidátka již pracovala v podobném prostředí a je obeznámená s právní administrativou.
  • Pečlivost a preciznost: důraz na detail je klíčový.
  • Zodpovědnost a spolehlivost: schopnost samostatně vykonávat úkoly a být oporou týmu.
  • Ochota učit se nové věci: flexibilita a chuť se rozvíjet.
  • Organizační schopnosti: efektivní plánování a správa času.
  • Příjemné vystupování: pozitivní přístup k práci a klientům.
  • Nabízíme

  • 25 dní dovolené a 3 sick days ročně.
  • Stravenkový paušál.
  • Hezké a moderní kanceláře v centru Prahy (přístup na terasu budovy).
  • Kvalitní zrnková káva a ovoce během celého dne na pracovišti.
  • Team buildingové akce pro lepší seznámení a týmového ducha.
  • Pracovní doba od 9:00 do 17:30 – pevná pracovní doba bez možnosti home office.

  • NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
    Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

    • Podrobné informace o nabídce práce
      Firma: ManpowerGroup s.r.o.
      Lokalita: Praha
      Pracovní pozice: Asistentka do rodinné právní kanceláře
      Směnnost práce Plný úvazek
      Nástup do práce od: IHNED
      Nabízená mzda: 35 000 - 45 000 Kč / měsíc
      Nabídka přidána: 17. 7. 2025
      Pracovní pozice aktivní
    Odpovědět na inzerát
        Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
    Zajímavé nabídky práce v okolí:

    Práce Asistentka do rodinné právní kanceláře: Často kladené otázky

    👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka do rodinné právní kanceláře?

    Práce je nabízena v lokalitě Praha.

    👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

    Nabízená mzda je 35 000 - 45 000 Kč / měsíc.

    👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

    Tato nabídka práce je do firmy ManpowerGroup s.r.o..

    Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistentka do rodinné právní kanceláře ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě ManpowerGroup s.r.o. ještě dnes.
    0.1592