*BACKOFFICE MANAGERKA*
Hledáme backoffice managerku , která bude komunikativní a reprezentativní.
Náplň práce:
- aktivní komunikace s obchodními partnery jak v rámci ČR, tak ze zahraničí.
- organizační podpora vedení společnosti- podpora obchodního týmu při vyhledávání a oslovování nových klientů.
Požadavky:
- dobré komunikační a prezentační schopnosti
- obchodní myšlení a orientace na výsledek- odpovědnost, samostatnost, cílevědomost.
Nabízíme:
- stabilní pracovní prostředí a výj kolektiv
- možnost osobního a profesního růstu v oblasti obchodu a komunikace.
- zajímavé finanční ohodnocení s možností bonusů podle výsledků.
- garance nejlepšího šéfa :-)
Požadavky
- Minimální vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
- Ekonomika
- Služby
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: 4M Power Consulting s.r.o. Lokalita: Břeclav Pracovní pozice: *BACKOFFICE MANAGERKA* Směnnost práce Dohoda o provedení práce Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 28000 Kč Nabídka přidána: 21. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce *BACKOFFICE MANAGERKA*: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce *BACKOFFICE MANAGERKA*?
Práce je nabízena v lokalitě Břeclav.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 28000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy 4M Power Consulting s.r.o..