asistentka, backoffice

- příprava podkladů, formálních dokumentů pro nadřízeného zaměstnance,
- příprava podkladů pro jednání, porady apod.
- zpracování zpráv z jednání, porad apod.
- komunikace s obchodními partnery,
- vyřizování obchodní korespondence
- správa došlé a odeslané pošty
- péče o návštěvy
- vedení diáře nadřízeného zaměstnance,
- tvorba reportů, statistik, prezentací,
- archivace dokumentů,
- vykonávání dílčích administrativních prací, obsluha kancelářské techniky, zajišťování chodu kanceláře
- připravuje reporty a podklady pro vedení společnosti a management
Požadujeme:
Minimálně SŠ s maturitou
AJ na komunikační úrovni (slovem i písmem)
Nabízíme:
příjemný kolektiv
časová flexibilita
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Pracovník back office, Administrativní pracovník, Asistentka, Vkládání dat do počítače
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
35 000–42 000 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: EASYFLYERS Logistics CZ s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: asistentka, backoffice Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 42000 Kč Nabídka přidána: 15. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Asistentka, backoffice : Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka, backoffice ?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 42000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy EASYFLYERS Logistics CZ s.r.o..