Asistentka, administrativní pracovnice m/ž
Směnnost: Jednosměnný provoz
Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: AbsolventyZdravé osoby
Požadovaná dovednost:
- Práce s PC - textový editor (Word)
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
- Práce s PC - internet a elektronická pošta (Outlook)Nabízená mzda: 30 000 - 35 000 Kč/měsíc
SDĚLENÍ ZAMĚSTNAVATELE
Jsme společnost zabývající se projekcí, výrobou a montáží hliníkových oken, dveří, světlíků, bezrámových konstrukcí, zimních zahrad a dalších, zejména atypických řešení z tohoto oboru. Hledáme do našeho kolektivu administrativní pracovnici, asistentku ředitele.
Náplní práce je zajištění chodu kanceláře a administrativa firmy, zejména:
- vyřizování telefonátů a korespondence (evidence přijaté a odeslané pošty, přijímaní pošty a balíčků, pochůzky na poštu apod.)
- péče o kalendář vedení společnosti, o návštěvy
- příprava podkladů a úzká spolupráce a vedením firmy, účetní (ekonomický software Pohoda), IT a úřady
- příprava a evidence dokumentů, jejich digitalizace a archivace
- administrativní podpora pro vedení, montáže a výrobu firmy
- péče o administrativu vozového parku společnosti (zajištění servisu, pneu, dálniční známky atd.) a majetku
- nákup kancelářských potřeb, zásob do kuchyňky, prac. oděvů, sjednávání ubytování montážníků apod.
- komunikace s některými úřady - např. pojišťovny (vozidla, majetek)
Podstatné je mít:
- znalost práce na PC (MS Office - word, excel, outlook)
- organizační a komunikační schopnosti
- výbornou znalost českého jazyka včetně gramatiky
- ochotu, odpovědnost, spolehlivost a samostatnost
- cizí jazyk, popřípadě řidičský průkaz sk. B je vítanou dovedností, nikoliv však podmínkou
Nástup dle vzájemné domluvy, nejdříve 1. 10. 2025. Jde o práci v kanceláři na adrese sídla firmy, zaškolení je samozřejmostí, podstatná je chuť učit se nové věci. Praxe na podobné pozici je vítána, není však podmínkou.
Více informací na dané mailové adrese.
Zaměstnanecké výhody:
- firemní telefon a tarif, příspěvek na stravování, příspěvek na dovolenou, dog friendly office
Mapa umístění pracoviště:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: BrightCon s.r.o. Lokalita: Moravský Krumlov Pracovní pozice: Asistentka, administrativní pracovnice m/ž Směnnost práce Jednosměnný provoz Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 30 000 - 35 000 Kč/měsíc Nabídka přidána: 19. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Asistentka, administrativní pracovnice m/ž: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka, administrativní pracovnice m/ž?
Práce je nabízena v lokalitě Moravský Krumlov.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 000 - 35 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy BrightCon s.r.o..