Asistent zákaznického servisu (35-40.000 Kč)
Náplň práce
- Zajištění komunikace s klienty e-mailem i telefonicky v AJ
- Práce v interním systému, zadávání objednávek, dat
- Vyřizování veškerých požadavků a připomínek klientů
- Zpracování faktur, plateb, finančních dokumentů
- Budete hlavní spojka mezi klientem a našimi interními zaměstnanci
Požadujeme
- Min.1 rok praxe v oblasti customer care, NEBO absolvent VŠ v odpovídajícím oboru
- AJ na komunikativní úrovni, min. B2
- Uživatelská znalost MS Office
- Komunikativnost a samostatnost
Nabízíme
- Možnost HOME OFFICE!
- V areálu je výborné stravovací zařízení
- Stravenky
- Dobrá dostupnost MHD
- Multisportka
- Příspěvěk na důchodové pojištění
- Místo výkonu práce: okolí Dobříše
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Advantage Consulting, s.r.o. Lokalita: Středočeský kraj Pracovní pozice: Asistent zákaznického servisu (35-40.000 Kč) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35 000 - 40 000 Kč / měsíc Nabídka přidána: 21. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent zákaznického servisu (35-40.000 Kč): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent zákaznického servisu (35-40.000 Kč)?
Práce je nabízena v lokalitě Středočeský kraj.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35 000 - 40 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent zákaznického servisu (35-40.000 Kč) ve městě Středočeský kraj?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.