Asistent/ka zahraničního oddělení (m/ž)

Praha hl.m.


• Vyřizování objednávek a jejich zadávání do systému.

• Asistence při komunikaci s našimi zahraničními partnery a odběrateli.

• Příprava a správa dokumentace spojené s exportem a expedicí zakázek.

• Poskytování kvalitního zákaznického servisu našim klientům.

• Vyřizování e-mailové a telefonické komunikace v angličtině (němčina výhodou).

• Administrativní a organizační podpora týmu.




Nabídka: • Práci na hlavní pracovní poměr.

• Nástupní mzda 35 000 Kč hrubého měsíčně.

• 25 dní dovolené, 2 sick days.

• Plně hrazenou MultiSport kartu.

• Zaměstnanecké slevy na produkty našich značek.

• Zvýšení kvalifikace v logistických a celních procesech.

• Pozice je vhodná i pro absolventy.

• Možnost nástupu ihned nebo dle dohody.


Požadavky: • SŠ vzdělání, ideálně v oboru ekonomie, zahraničního obchodu nebo jazyků.

• Dobrá znalost cizích jazyků (zejména pro psanou komunikaci).

• Pokročilá znalost práce na PC (MS Office, e-mailová komunikace).

• Samostatnost, zodpovědnost, komunikační dovednosti a pečlivost.

• Logické myšlení, smysl pro detail a přesnost při práci s čísly.

• Zastupování kolegyň v době nepřítomnosti.

• Nadšení pro obor a chuť se v něm rozvíjet.


Poznámka: Pokud Vás naše nabídka oslovila, tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis.

Těšíme se na Vás.

Místo výkonu práce: Praha-Běchovice (Podnikatelská 566, 190 11)}

Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Asistent/ka zahraničního oddělení (m/ž): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka zahraničního oddělení (m/ž)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka zahraničního oddělení (m/ž) ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1455