Asistent/ka zahraničního oddělení (m/ž)
• Vyřizování objednávek a jejich zadávání do systému.
• Asistence při komunikaci s našimi zahraničními partnery a odběrateli.
• Příprava a správa dokumentace spojené s exportem a expedicí zakázek.
• Poskytování kvalitního zákaznického servisu našim klientům.
• Vyřizování e-mailové a telefonické komunikace v angličtině (němčina výhodou).
• Administrativní a organizační podpora týmu.
Nabídka: • Práci na hlavní pracovní poměr.
• Nástupní mzda 35 000 Kč hrubého měsíčně.
• 25 dní dovolené, 2 sick days.
• Plně hrazenou MultiSport kartu.
• Zaměstnanecké slevy na produkty našich značek.
• Zvýšení kvalifikace v logistických a celních procesech.
• Pozice je vhodná i pro absolventy.
• Možnost nástupu ihned nebo dle dohody.
Požadavky: • SŠ vzdělání, ideálně v oboru ekonomie, zahraničního obchodu nebo jazyků.
• Dobrá znalost cizích jazyků (zejména pro psanou komunikaci).
• Pokročilá znalost práce na PC (MS Office, e-mailová komunikace).
• Samostatnost, zodpovědnost, komunikační dovednosti a pečlivost.
• Logické myšlení, smysl pro detail a přesnost při práci s čísly.
• Zastupování kolegyň v době nepřítomnosti.
• Nadšení pro obor a chuť se v něm rozvíjet.
Poznámka: Pokud Vás naše nabídka oslovila, tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis.
Těšíme se na Vás.
Místo výkonu práce: Praha-Běchovice (Podnikatelská 566, 190 11)}
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha hl.m. Pracovní pozice: Asistent/ka zahraničního oddělení (m/ž) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 9. 7. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka zahraničního oddělení (m/ž): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka zahraničního oddělení (m/ž)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..