Asistent prodeje - Správa a provoz e-shopu, skladu a kamenného obchodu

Brno


Informace
Nechceš pracovat pro korporátní společnost? Preferuješ osobní přístup? Nebaví tě stereotypní práce? Sportuješ, chodíš po horách, ale ani online svět ti není cizí? Tak jsi náš člověk! Jsme malá firma, která se již desítky let stará o to, aby měli naši zákazníci nohy v teple. Jsme APASOX. A protože jdeme s dobou, hledáme člověka, co nám pomůže nejen s provozem samotného obchodu, ale také se správou sociálních sítí a našeho e-shopu.

Neboj, nežijeme v době kamenné, všechno už je v provozu, ale zákazníků přibývá a tím i práce.

• správa skladu s produkty,

• evidence produktů pro prodej,

• zákaznická péče a podpora (email, telefon, osobně),

• expedice objednávek pro B2B a B2C, sjednávání dopravy,

• osobní jednání s klienty a zákazníky přímo na prodejně, zajišťování chodu,

• příjem plateb (hotovost i karta),

• příjem a logistika zboží,

• příprava dat pro online prodej a online marketing,

• spolupodílení se na správě sociálních sítí a přípravě marketingových kampaní.
Co od vás očekáváme
• proaktivní přístup, kreativita a spolehlivost,

• samostatnost a schopnost rozhodovat,

• smysl pro pořádek,

• příjemné vystupování a komunikace v mluveném i psaném

projevu,

• ukončené SŠ,

• bezúhonnost,

• znalost MS Office, Outlook, Google drive,

• znalost práce v systému POHODA podmínkou,

• znalost práce v Shoptetu výhodou,

• zkušenosti v marketingu výhodou,

• aktivní používání sociálních sítí Facebook a Instagram,

• sportovního ducha - aby si skvěle poznal/a naše produkty,

tak bez sportu to nejde :-),

• předchozí zkušenosti s e-commerce výhodou.
Co vám nabízíme
• práci v centru Brna a snadná dostupnost MHD,

• HPP na dobu neurčitou IHNED po nástupu,

• pracovní doba bez víkendů a státních svátků (max do 17:30

hod v týdnu),

• zaměstnanecká sleva,

• vlastní zázemí pro stravování,

• kompletní zaškolení v systémech a grafických programech,

• stravenkový paušál jako bonus.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: SHERPAX s.r.o.
    Lokalita: Brno
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Asistent prodeje - Správa a provoz e-shopu, skladu a kamenného obchodu
    Směnnost práce Plný
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 26 000 Kč
    Nabídka přidána: 3. 6. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Asistent prodeje - Správa a provoz e-shopu, skladu a kamenného obchodu: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent prodeje - Správa a provoz e-shopu, skladu a kamenného obchodu?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 26 000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy SHERPAX s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent prodeje - Správa a provoz e-shopu, skladu a kamenného obchodu ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě SHERPAX s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa
0.1079