Asistent / obchodník zahraničního obchodu, Back Office Manager

Praha
  • Směnnost: Pružná pracovní doba
  • Min. požadované vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: Zdravé osoby
  • Nabízená mzda: 25 000 - 50 000 Kč/měsíc

kontakt

zpracování poptávek zakázkové výroby reklamních předmětů a zajištění procesu výroby; komunikace se zákazníky -
telefon, email; vyřizování objednávek eshopu a úkony s tím spojené - generování faktur, příprava zboží; stanovování a
exekuce marketingového a obchodního plánu; strategické plánování; administrativní a logistické práce
obchodní duch a zkušenosti s e-shopem obchodem; organizační schopnosti; schopnost řídit si práci a rozhodovat se;
AJ na komunikativní úrovni - využití při komunikaci s čínskou, polskou, rumunskou pobočkou; práce na PC - Word,
Excel, úprava obrázků, Outlook - střední uživatelské znalosti, mPohoda; základní znalost účetnictví - faktury, náležitosti

firemní telefon, flexibilní pracovní doba

Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát
    15 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Asistent / obchodník zahraničního obchodu, Back Office Manager: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent / obchodník zahraničního obchodu, Back Office Manager?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 25 000 - 50 000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy První exportní/importní s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent / obchodník zahraničního obchodu, Back Office Manager ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě První exportní/importní s.r.o. ještě dnes.
0.1279