📝 Podrobnosti o nabídce práce
příprava a kontrola dat svěřeného zboží;
denní operativní podpora sortimentní kategorie;
zajišťování komunikace s dodavateli a markety v souvislosti se sortimentem;
příprava a práce na lokálních reklamních akcích ve spolupráci s kolegy v týmu;
příprava lokálních prodejních cen s ohledem na definovanou cenovou strategii
podpora místního zavádění nového sortimentu ve spolupráci s merchandisingem a provozem;
podpora pro přípravu místního sortimentu.
Nabídka: zajímavou a stabilní práci v příjemném kolektivu
mzda: 46 000 Kč / měsíc
stravenky
5 týdnů dovolené
možnost home officů (2 dny v týdnu)
možnost dalšího profesního růstu a seberealizace
širokou nabídku zaměstnaneckých benefitů
lokalita: Praha - Budějovická
NABÍRÁME MUŽE I ŽENY
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Požadavky:
SŠ vzdělání;
relevantní zkušenosti v administrativě minimálně 1 rok ;
uživatelská znalost MS Office, zejména MS Excel (filtry, svyhledat, kontingenční tabulky);
komunikativní znalost anglického jazyka;
analytické myšlení;
smysl pro detail a pečlivost;
samostatnost.
-
Lokalita: Praha hl.m.
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha hl.m..
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.