Asistent/ka vedení společnosti - Ostrava

O nás
Naše OBB mělo nedávno 25 let. Za tu dobu stihlo:
- vyrůst z jedné pobočky na 11 provozoven po celé republice
- přitáhnout víc než stovku srdcařů, kteří dosud tvoří zdravé jádro naší firmy – málokdo od nás odchází a i ten kdo odejde, chce dřív nebo později zpátky mezi nás
- dodat materiál pro nespočet střech a dalších stavebních realizací
- vybudovat silné a trvalé vztahy s našimi zákazníky i s dodavately
Máme české srdce i hlavu a pravidla pro nás i ostatní stavíme na slušnosti a respektu.
Bereme se s humorem a práce nás baví - kdo umí, ten umí... a my chceme umět víc, proto se vzděláváme profesně, ale podporujeme i osobní zájmy a naše tradiční i netradiční koníčky.
Vždy mezi sebe rádi přivítáme každého, kdo s námi bude sdílet naše hodnoty a pomůže nám rozvíjet naše OBB alespoň dalších 25 let :)
Náplň práce:
- přímá podpora vedení společnosti
- zajištění administrativní agendy - příprava, kontrola, zakládání a archivování dokladů spojených s obchodními aktivitami společnosti
- evidence, zpracování a vyřizování korespondence
- plnění jednorázových úkolů (vytváření a doplňování tabulek, smluv, objednávky zboží)
- kompletní zajištění chodu kanceláře (zajištění občerstvení, kancelářských potřeb, přijímání návštěv, vyřizování telefonických hovorů aj.)
- částečná zodpovědnost za agendu BOZP a PO (kontrola dodržování termínů revizí, školení atd.)
- podpora v organizaci a osobní účast na inventurách na ostatních pobočkách
- zodpovědnost za agendu pojistných událostí
Co od Vás očekáváme:
- min. SŠ vzdělání
- dobrou znalost práce s PC (primárně Excel, Word)
- časovou flexibilitu (jednou za čas pracovní cesta v rámci ČR)
- aktivní řidič
Co nám hraje do karet :)
- pokud budete mít praxi v pojišťovnictví (kvůli kontrole smluv a vyřizování pojistných událostí)
- velkou výhodou bude znalost stavebních materiálů (primárně se orientujeme na materiály pro střechy a suchou výstavbu)
- praxe v administrativní pozici
Co Vám můžeme nabídnout:
- hlavní pracovní poměr
- férové platové ohodnocení a motivační odměny za dobře odvedenou práci
- postupné zaškolení v průběhu zkušební doby
- příjemná pracovní doba od 7:30 do 16:00hod :)
- volné víkendy a svátky
- otevřený a pohodový kolektiv
- zajímavé firemní akce
- možnost dalšího vzdělávání a kariérního růstu
- nástup ihned/dohodou
Pokud Vás naše pracovní nabídka zaujala, neváhejte a dejte nám o sobě vědět:)
Těšíme se na Vaše reakce!
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Vzdělávací kurzy
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: OBB stavební materiály, spol. s r.o. Lokalita: Hrabová Pracovní pozice: Asistent/ka vedení společnosti - Ostrava Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 25.000 – 35.000 Kč Nabídka přidána: 22. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka vedení společnosti - Ostrava: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka vedení společnosti - Ostrava?
Práce je nabízena v lokalitě Hrabová.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 25.000 – 35.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OBB stavební materiály, spol. s r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka vedení společnosti - Ostrava ve městě Hrabová?
Pošlete svůj životopis firmě OBB stavební materiály, spol. s r.o. ještě dnes.