📝 Podrobnosti o nabídce práce


POPIS POZICE:
Chceš nastartovat kariéru v obchodu a získat zkušenosti ve známé mezinárodní společnosti, která patří mezi lídry na trhu s rychloobrátkovým zbožím (FMCG)?
Máš analytické myšlení, baví tě práce s daty a zároveň tě láká prostředí obchodu?
Pak čti dál – hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/ka v obchodním oddělení.
Co tě čeká:
- Podpora obchodního týmu při každodenní agendě (příprava prezentací, dokumentů apod.)
- Tvorba a správa podkladů pro komunikaci se zákazníky
- Práce s interními databázemi
- Analýzy kategorie, vývoje tržního podílu, cen a distribuce
- Práce s daty o prodejích a příprava analýz pro potřeby retail marketingu a obchodního týmu
- Pravidelné i ad hoc analýzy a administrativní podpora
Lokalita: Praha - Karlín
Nástup: ihned
Mzda: 38 000 - 40 000 Kč/m
BENEFITY:
* stravenkový paušál
* 5 týdnů dovolené
* možnost home office 1x týdně
* Multisport / Cafeterie
* příspěvek na dentální hygienu
* získání praxe v mezinárodní společnosti
* možnost dlouhodobé spolupráce
* možnost kariérního růstu
* dog friendly office
POŽADAVKY:
* VŠ vzdělání v oblasti ekonomie, obchodu nebo příbuzného oboru (vhodné i pro absolventy)
* komunikativní znalost angličtiny, čeština na úrovni rodilého mluvčího
* analytické dovednosti
* pokročilá znalost MS Office (především MS Excel)
* prozákaznický přístup
* zájem o dlouhodobou spolupráci
-
Lokalita: Praha
-
Směnnost: fulltime
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma Grafton Recruitment.
👉 Jaká je směnnost?
Směnnost: fulltime.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.