Asistent/ka v kanceláři - Back office - administrativa

Pardubice


Informace
Pozice: asistent/ka, administrativa v kanceláři - Dukla / Zelené předměstí

Pohlaví: muž / žena (18+ let podmínkou)

Počet hod./měsíc: cca 40 až 60 hod./měsíc - vše dle individuální dohody

Pozn.: počet hod./měsíc dle dohody, dle časových možností, možnost docházet do kanceláře ve vybraných dnech v týdnu

Předpokládaný harmonogram: 3 až 4 dny v týdnu po cca 5 až 8 hod. podmínkou je pouze v ranních a dopoledních hodinách (začátek mezi 8:00 - 9:00 a konec mezi 13:00 - 15:00 hod.)

Asistent/ka vyřizuje běžnou administrativní agendu - tvorba a správa tabulek v excelu (!!!), rozesílání firemní korespondence (emaily, pošta), vyhledávání vhodných dodavatelů (Google), oslovování odběratelů a partnerů na internetu a následná elektronická komunikace (Gmail), příprava akcí a eventů, přebírání pošty a zásilek, apod.

Administrativní činnosti, obsluha kancelářské techniky (kopírování, tisk, skenování).
Co od vás očekáváme
- preferujeme dlouhodobou a pravidelnou spolupráci (napište předpokládané možnosti do odpovědi na tento inzerát, tj. jak dlouho ještě budete studovat, Vaše plány do budoucna, možnosti spolupráce, které dny a v jakých časech a odkud jste - preferujeme bydliště přímo v PCE)

- preferujeme studenta / studentku v I. - II. ročník VŠ

- znalosti a dovednosti práce s PC (Google Gmail, Word, Excel, Google Disc, Facebook, Instagram) - nutností !!!!!!!!!

- pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, příjemné a reprezentativní vystupování a vzhled, nekuřačka (nutností)

- flexibilita, komunikační a organizační schopnosti (nutností)

- zkušenosti a praxi v administrativní činnosti (výhodou)

- řidičský průkaz sk.B a vlastní automobil (výhodou)

- fyzická zdatnost (pomoc při přípravě akcí a eventů - výhodou)

- zaslání životopisu v odpovědi na tento inzerát (CV s profilovou fotografií, přechodného - aktuálního bydliště, telefonní kontakt, email)

- preferujeme studentku VŠ UPCE s trvalým či přechodným bydlištěm v PCE

- nástup: dle vzájemné dohody
Co vám nabízíme
Samostatnou perspektivní práci, příležitost získat pracovní zkušenosti, možnost profesního a osobního rozvoje, časová flexibilita - směny dle vzájemné dohody, možnost dlouhodobé a pravidelné spolupráce.

Forma spolupráce: Dohoda o provedení práce (DoPP nebo DoPČ)

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: MARY & POPPS AGENCY, s.r.o.
    Lokalita: Pardubice
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Asistent/ka v kanceláři - Back office - administrativa
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 140 - 150 Kč
    Nabídka přidána: 17. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    16 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Asistent/ka v kanceláři - Back office - administrativa: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka v kanceláři - Back office - administrativa?

Práce je nabízena v lokalitě Pardubice.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 140 - 150 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy MARY & POPPS AGENCY, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka v kanceláři - Back office - administrativa ve městě Pardubice? Pošlete svůj životopis firmě MARY & POPPS AGENCY, s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Pardubice - Administrativa

Hledáte brigády v Pardubice? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.
0.1534