Asistent/ka účetní

• administrativní a organizační podpora účetního oddělení
• příprava podkladů pro zpracování účetních dokladů
• evidence a třídění přijatých faktur, práce v interním systému
• komunikace s dodavateli a kolegy napříč firmou
• podpora při uzávěrkách a jednoduché účetní operace pod vedením zkušené kolegyně
Požadujeme:
SŠ ekonomického směru (vhodné i pro absolventku); základní přehled o účetních procesech výhodou; komunikativní znalost AJ; znalost práce na PC (MS Office)
• pečlivost, zodpovědnost, chuť učit se nové věci
• komunikativnost, loajalita a ochota pracovat v týmu
Nabízíme:
• finanční ohodnocení cca 28-35.000 Kč v návaznosti na znalostech a praxi
• práce v přátelském a stabilním kolektivu rodinné firmy s dlouholetou tradicí
• individuální zaučení a odborné vedení zkušenou účetní
• možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
• moderní pracovní prostředí
• zaměstnanecké benefity a příjemné pracovní zázemí
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Asistent soudce, Účetní, Administrativní pracovník, Odborný asistent v ekonomii
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
28 000–35 000 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Personal Consult s.r.o. Lokalita: Dvůr Králové nad Labem Pracovní pozice: Asistent/ka účetní Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35000 Kč Nabídka přidána: 6. 11. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Asistent/ka účetní: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka účetní?
Práce je nabízena v lokalitě Dvůr Králové nad Labem.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Personal Consult s.r.o..