ASISTENT/KA ředitelky příspěvkové organizace

Jsme příspěvková organizace s pobočkami v různých částech Prahy. Zaměřujeme se na klienty s kombinovaným a mentálním postižením.
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni a „pravou ruku ředitelky“ pro zajištění plynulého chodu organizace a poskytnutí potřebné administrativní podpory.
Posláním nového člena týmu bude výkon široké škály administrativních a organizačních činností.
Práce na plný úvazek s 8hodinovou pracovní dobou pondělí až pátek, v krásné vile se zahradou nedaleko stanice metra Hloubětín.
Nástup je možný od 15. září 2025, nejpozději 1. října 2025.
Požadujeme:
JAKOU OSOBNOST HLEDÁME:
• Někoho, kdo si umí udržet pořádek v úkolech a dokáže v tom podpořit i ostatní.
• Člověka, který nezpanikaří, když se toho sejde víc – naopak si umí stanovit priority a řešit věci postupně.
• Komunikátora, který dokáže jednat s kolegy a klienty s respektem a otevřeností
CO POŽADUJEME:
• Trestní bezúhonnost dle zák. 108/2006 Sb.
• Minimálně středoškolské vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
• Zkušenosti na obdobné pozici výhodou
• Základní uživatelská znalost MS Office (Word, Excel), ale tabulkový master je vždy vítán
CO BUDE NÁPLNÍ PRÁCE:
• Správa datové schránky a evidence došlé a odeslané pošty, správa registru smluv
• Spolupráce s ekonomickým oddělením: příprava podkladů pro pokladnu, příprava objednávek, navádění faktur v programu Gordic (jeho znalost výhodou)
• Výhledově rozšíření o spisovou a archivační službu
• Úzká spolupráce s ředitelkou organizace, zástupkyní a vedením denního stacionáře Hloubětín na více úrovních
Nabízíme:
CO NABÍZÍME:
• Příležitost pro seberealizaci ve všech oblastech administrativní podpory
• Plat dle nař. vlády dle tabulek a praxe + osobní ohodnocení a odměny dle výkonu, 30.000-40.000 Kč hrubého
• Flexibilní pracovní doba
• Týden volna navíc k 5 týdnům dovolené
• Příspěvek na penzijní pojištění
• Dotované ceny obědů nebo stravenek (polévka a hlavní jídlo za 50 Kč)
• Přátelský tým, který si pomáhá
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Administrativní pracovník, Asistentka, Office manager, Vkládání dat do počítače
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
30 000–40 000 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Dětské centrum Paprsek Lokalita: Praha Pracovní pozice: ASISTENT/KA ředitelky příspěvkové organizace Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 40000 Kč Nabídka přidána: 20. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce ASISTENT/KA ředitelky příspěvkové organizace: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce ASISTENT/KA ředitelky příspěvkové organizace?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 40000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Dětské centrum Paprsek.