Asistent/ka ředitele/back office manager

Praha


Informace
Do příjemného menšího kolektivu hledáme kolegu/kolegyni na pozici asistentky ředitele, back office a správu zahraničních pohledávek (komunikace v AJ většinou maily, občas telefon). Práce je na částečný úvazek cca 5 nebo 6 hodin denně (dle domluvy), klouzavá pracovní doba a po předchozí domluvě je možnost občasné práce z domova.
Co od vás očekáváme
Znalost MS Office, především excell

Mírně pokročilá znalost angličtiny

Příjemné vystupování

Spolehlivost
Co vám nabízíme
Práce v příjemném kolektivu

Flexibilní pracovní doba

Možnost občasné práce z domova

Parkování před firmou

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: TRANSCONSULT INTERNATIONAL s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Asistent/ka ředitele/back office manager
    Směnnost práce Zkrácený
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 13. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Asistent/ka ředitele/back office manager: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka ředitele/back office manager?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy TRANSCONSULT INTERNATIONAL s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka ředitele/back office manager ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě TRANSCONSULT INTERNATIONAL s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
0.1167