Asistent/ka ředitele/back office manager
Informace
Do příjemného menšího kolektivu hledáme kolegu/kolegyni na pozici asistentky ředitele, back office a správu zahraničních pohledávek (komunikace v AJ většinou maily, občas telefon). Práce je na částečný úvazek cca 5 nebo 6 hodin denně (dle domluvy), klouzavá pracovní doba a po předchozí domluvě je možnost občasné práce z domova.
Co od vás očekáváme
Znalost MS Office, především excell
Mírně pokročilá znalost angličtiny
Příjemné vystupování
Spolehlivost
Co vám nabízíme
Práce v příjemném kolektivu
Flexibilní pracovní doba
Možnost občasné práce z domova
Parkování před firmou
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: TRANSCONSULT INTERNATIONAL s.r.o. Lokalita: Praha Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Asistent/ka ředitele/back office manager Směnnost práce Zkrácený Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 13. 10. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Práce Asistent/ka ředitele/back office manager: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka ředitele/back office manager?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy TRANSCONSULT INTERNATIONAL s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka ředitele/back office manager ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě TRANSCONSULT INTERNATIONAL s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa