Asistent/ka provozního ředitele a jeho týmu

Říčany, okres Praha-východ, Praha
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


Přidej se k našemu OPS týmu a pomoz nám držet provoz pod kontrolou – s úsměvem a přehledem!

Co tě na této roli čeká?


  • Podpora provozního ředitele – organizace kalendáře, domlouvání schůzek a trochu kouzlení s time managementem.
  • Administrativa, ale ne nudná – zápisy z porad, příprava podkladů, vzdálená pomoc třeba i na cestách.
  • Koordinace úkolů pro celý centrální OPS tým – hlídání termínů, připomínání, přehledná evidence.
  • Komunikace s regionálními manažery – dotazníky, průzkumy, tabulky… prostě všechno, co pomáhá držet informace pohromadě.
  • Příprava podkladů pro globální tým a komunikace s centrálou v angličtině – budeš klíčovým článkem, který informace srozumitelně a včas zpracuje.

Jakou osobnost hledáme?


  • Někoho, kdo má rád pořádek v úkolech a dokáže pomoci druhým v tom samém.
  • Člověka, který nezpanikaří, když se toho sejde víc – naopak si umí stanovit priority a řešit věci postupně.
  • Komunikátora, který dokáže jednat s kolegy i manažery s respektem a otevřeností.
  • Spolehlivého parťáka/čku, který/á dotáhne úkol do konce a umí se samostatně rozhodnout.
  • A taky někoho, kdo má chuť se zapojit do týmu, pomáhat a hledat řešení.

Jaký/á bys měl/a být?


  • Umíte si skvěle poradit s PowerPointem a Excelem.
  • Dobrá a komunikativní znalost angličtiny – budeš ji potřebovat při přípravě podkladů i komunikaci s globálním týmem.
  • Máš organizační talent a hlavu plnou nápadů, jak věci zjednodušit a zpřehlednit.
  • Komunikace ti jde – s manažery i s kolegy v týmu.
  • Spolehlivost a samostatnost jsou pro tebe samozřejmost.

Proč se k nám přidat?


  • Budeš mít důležitou roli – usnadníš práci vedení i celému týmu.
  • Zapojíš se i do komunikace s globálním týmem – poznáš mezinárodní prostředí.
  • Uvidíš do strategických úkolů a projektů.
  • Žádná rutina – každý den je trochu jiný.
  • Přátelský tým, který si pomáhá.
  • Zázemí stabilní firmy a možnost se dál rozvíjet.

Co za to od nás ještě dostaneš?


  • Možnost profesního rozvoje a kariérního růstu ve skupině DHL Group;
  • 13. mzdu;
  • každoroční valorizaci mzdy;
  • až 7 dní benefitního volna MyDAY;
  • e-stravenky v hodnotě 150 Kč s možností navýšení (55 % hradí zaměstnavatel, 45 % doplácí zaměstnanec);
  • benefitní systém Pluxee Cafeteria, kam zaměstnancům přidáváme další benefity;
  • vzdělávací kurzy a školení, včetně příspěvku na jazykové vzdělávání;
  • věrnostní bonus po odpracovaných letech;
  • zvýhodněné nabídky našich partnerů (Shell karta, Makro karta, zvýhodněná MultiSport karta, Alza benefit, výhodný tarif od O2 a T-Mobile, ad.);
  • možnost nákupu akcií DHL Group se slevou, a podílet se tak na úspěchu společnosti;
  • firemní akce a další.

Doplňující informace:


Nástup: Ideálně co nejdříve
Místo pracoviště: K Borovému 99, Říčany - Jažlovice
Typ smluvního vztahu: Pracovní smlouva
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek

Benefity


  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Zaměstnanecké akcie
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na vzdělávání


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: PPL CZ s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Asistent/ka provozního ředitele a jeho týmu
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 18. 8. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Asistent/ka provozního ředitele a jeho týmu: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka provozního ředitele a jeho týmu?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy PPL CZ s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka provozního ředitele a jeho týmu ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě PPL CZ s.r.o. ještě dnes.
0.2444