Asistent/ka pobočky / recepční (pro OZP) - Praha 5
Informace
OPTIMIA facility s.r.o. přijme do svého pracovního týmu nového kolegu. Pozice je vhodná pro OZP (invalidní důchodce).
Pracovní náplň:
- práce ve společnosti, která je orientovaná nejen na cíle, ale i na zaměstnance a jejich potřeby
- příjem balíků a pošty
- obsluha schůzek a návštěv
- skenování a skartace dokumentů
- příprava dokumentů
- nákupy občerstvení na porady a pobočku
- příprava a úklid zasedací místnosti (porady)
- obsluha myčky nádobí (obsluha v průběhu dne)
- pracovní doba: PO – PÁ – 9:00 – 11:00, nebo 13:00 – 15:00
- místo výkonu práce: Praha 5, ul. Švédská
Nabízíme:
- HPP na zkrácený úvazek
- mzda: 5500 Kč/měsíc
- 25 dní dovolené
- občerstvení na pracovišti zdarma
- kvalitní a efektivní školení
- stabilní českou společnost, která ocení Váš přínos
- práce je vhodná i pro OZP
Požadujeme:
- znalost práce na PC
- spolehlivost
- samostatnost
- zkušenost na obdobné pozici výhodou
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin.
Co od vás očekáváme
Co vám nabízíme
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: OPTIMIA facility s.r.o. Lokalita: Praha Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Asistent/ka pobočky / recepční (pro OZP) - Praha 5 Směnnost práce Zkrácený Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 5 500 Kč - 5 500 Kč Nabídka přidána: 16. 9. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Práce Asistent/ka pobočky / recepční (pro OZP) - Praha 5: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka pobočky / recepční (pro OZP) - Praha 5?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OPTIMIA facility s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa