Asistent/ka pobočky - Hradec Králové

Do našeho pohodového makléřského teamu hledáme novou kolegyni či kolegu na pozici asistenta/ky pobočky.
Vaší náplní práce bude asistenční a administrativní práce spojená s každodenní přítomnost na pobočce, komunikace s makléři, správa sociálních sítí, domlouvání schůzek, kontrola podkladů pro přípravu inzerátů, zajištění plynulého chodu pobočky, atd. (backoffice)
Jste komunikativní typ, máte dobré komunikační i organizační schopnosti a jste připraveni pomáhat při chodu pobočky i realitních obchodech a chcete se dozvědět víc?
Pošlete životopis :)
Požadujeme:
bezchybný písemný i telefonický projev v ČJ
znalost MS Word, Excel, PowerPoint, google apps. (kalendář, mail, disk)
sympatické vystupování
Zkušenosti z callcentra vítány
Nabízíme:
zajímavou práci v pohodovém kolektivu
prostor pro seberealizaci
kromě práce i zábavu při firemních akcích
Vzdělání:
Základní, Vyučení, SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Pracovník back office, Administrativní pracovník, Asistentka, Specialista sociálních sítí
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
20 000–50 000 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: M & M reality holding a. s. Lokalita: Hradec Králové Pracovní pozice: Asistent/ka pobočky - Hradec Králové Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 50000 Kč Nabídka přidána: 24. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka pobočky - Hradec Králové: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka pobočky - Hradec Králové?
Práce je nabízena v lokalitě Hradec Králové.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 50000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy M & M reality holding a. s..