Asistent/ka personálního oddělení - pouze OZP / 20 hodin týdně

Praha-východ


- Práce ve firemním HR systému

- Spolupráce při náboru nových zaměstnanců na různé pracovní pozice

- Budete připravovat pracovní smlouvy, dodatky a jinou pracovně-právní agendu

- Příprava podkladů pro zpracování mezd, pravidelná komunikace s externí mzdovou účetní

- Spolupráce a komunikace s ostatními zaměstnanci a kolegy

- Další úkoly, dle zadání nadřízeného




Nabídka: - Práce na zkrácený úvazek

- Možnost práce občasně i z domova

- Stravenkový paušál 75,- Kč za každý odpracovaný den

- 2x Sick Day (volno na cokoliv, které Vám bude proplaceno jako standardně odpracovaný den)

- Výhodné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky


Požadavky: - Středoškolské vzdělání s maturitou

- Dobrá znalost práce na PC

- Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost za svěřené úkoly, umět si stanovit priority

- Velkou výhodou bude: zkušenost z oblasti náboru a personalistiky, komunikativní angličtina

- Dobrá nálada a chuť do práce

- Osoba se zdravotním znevýhodněním v invalidním důchodu




Poznámka: Tato pracovní nabídka je pouze pro osoby zdravotně znevýhodněné v invalidním důchodu.}

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Praha-východ
    Pracovní pozice: Asistent/ka personálního oddělení - pouze OZP / 20 hodin týdně
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 15000 - 16650 Kč za měsíc
    Nabídka přidána: 9. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    23 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Asistent/ka personálního oddělení - pouze OZP / 20 hodin týdně: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka personálního oddělení - pouze OZP / 20 hodin týdně?

Práce je nabízena v lokalitě Praha-východ.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 15000 - 16650 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka personálního oddělení - pouze OZP / 20 hodin týdně ve městě Praha-východ? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1569