Asistent/ka personálního oddělení - pouze OZP / 20 hodin týdně

Praha hl.m.


- Práce ve firemním HR systému

- Spolupráce při náboru nových zaměstnanců na různé pracovní pozice

- Budete připravovat pracovní smlouvy, dodatky a jinou pracovně-právní agendu

- Příprava podkladů pro zpracování mezd, pravidelná komunikace s externí mzdovou účetní

- Spolupráce a komunikace s ostatními zaměstnanci a kolegy

- Další úkoly, dle zadání nadřízeného




Nabídka: - Práce na zkrácený úvazek

- Možnost práce občasně i z domova

- Stravenkový paušál 75,- Kč za každý odpracovaný den

- 2x Sick Day (volno na cokoliv, které Vám bude proplaceno jako standardně odpracovaný den)

- Výhodné telefonní tarify i pro rodinné příslušníky


Požadavky: - Středoškolské vzdělání s maturitou

- Dobrá znalost práce na PC

- Pečlivost, samostatnost, zodpovědnost za svěřené úkoly, umět si stanovit priority

- Velkou výhodou bude: zkušenost z oblasti náboru a personalistiky, komunikativní angličtina

- Dobrá nálada a chuť do práce

- Osoba se zdravotním znevýhodněním v invalidním důchodu




Poznámka: Tato pracovní nabídka je pouze pro osoby v invalidním důchodu}

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Praha hl.m.
    Pracovní pozice: Asistent/ka personálního oddělení - pouze OZP / 20 hodin týdně
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 15000 - 16650 Kč za měsíc
    Nabídka přidána: 23. 6. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Asistent/ka personálního oddělení - pouze OZP / 20 hodin týdně: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka personálního oddělení - pouze OZP / 20 hodin týdně?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 15000 - 16650 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka personálního oddělení - pouze OZP / 20 hodin týdně ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1078