Asistent/ka personálního a finančního oddělení
Do stabilního týmu výrobní společnosti v Plzni hledáme spolehlivého a pečlivého kolegu/kolegyni na pozici asistent/-ka personálního a finančního oddělení. Pokud hledáte různorodou administrativní práci, baví vás komunikace, čísla i personalistika, rádi vás poznáme!
* Administrativní podpora personálního a finančního oddělení
* Vedení docházkového systému a podpora při zpracování mezd
* Pomoc s náborem nových zaměstnanců a organizací školení
* Správa a archivace personální dokumentace
* Výpomoc při tvorbě rozpočtů a finančním reportingu
* Příprava podkladů pro vedení společnosti
* Podpora při plánování a sledování rozpočtu jednotlivých oddělení
Nabídka: * práci na hlavní pracovní poměr, možnost plného nebo zkráceného úvazku (min. 6 hodin)
* příspěvek na závodní stravování
* 25 dnů dovolené
* příspěvek na penzijní nebo životní připojištění
* zaměstnanecký program O2 Family
* možnost nástupu ihned
* pružná pracovní doba
Požadavky: * SŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru
* základní orientace v HR agendě
* základní znalost pracovněprávní legislativy
* orientace v agendě docházky a pracovních úvazků
* zkušenost s vedením personální dokumentace
* zkušenost s přípravou podkladů pro mzdy výhodou
* znalost práce na PC
* schopnost samostatné práce
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Plzeň-město Pracovní pozice: Asistent/ka personálního a finančního oddělení Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 10. 7. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka personálního a finančního oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka personálního a finančního oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň-město.