Asistent/ka office manažerky - Praha, Holýšovská

Chceš být součástí přátelského týmu a podílet se na chodu kanceláře? Hledáme spolehlivého člověka, který nám pomůže s administrativou.
Pracovní náplň:
- administrativní podpora office manažerky a týmu
- evidence, archivace dokumentů
- práce v interním systému
- pracovní doba: ranní (dle dohody)
- místo výkonu práce: Praha, ul. Holýšovská
Nabízíme:
- HPP na zkrácený úvazek (20 hodin/týden)
- mzda: 11000 16000 Kč/měsíc
- 25 dní dovolené
- občerstvení na pracovišti zdarma
- kvalitní a efektivní školení
- stabilní českou společnost, která ocení Váš přínos
- práce je vhodná pro OZP
Požadujeme:
- zkušenost v administrativě
- znalost práce na PC
- základní znalost MS Office (Word, Excel)
- pečlivost, spolehlivost
V případě zájmu nám zašlete životopis. Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 14 hodin na bezplatnou linku: 800/400 155, příp. na mobilní čísla: 737/896 274, 736/646 532, nebo pište na e-mail: nabor (zavináč) optimia.cz
Odpovědět na inzerátPráce Asistent/ka office manažerky - Praha, Holýšovská: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka office manažerky - Praha, Holýšovská?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OPTIMIA.