Asistent/ka oddělení
Informace 
Lidl již více než 20 let patří k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 320 prodejen a 6 logistických center. Náš #teamlidl tvoří více než 12 000 zaměstnanců v oblasti provozu, skladu i administrativy.
Jak bude vypadat váš den?
- provedete příjem a péči o veškeré příchozí návštěvy 
- zajistíte servis, přípravu a úklid zasedacích místností, budete pracovat s rezervačním systémem 
- budete zajišťovat kompletní zajištění poštovní agendy vč. kurýrních služeb 
- budete vyřizovat a přepojovat všechny příchozí telefonáty 
- budete kooperovat se správcem objektu 
- budete objednávat kancelářské potřeby, catering, budete evidovat obsazenost firemního parkoviště apod. 
- budete plánovat schůzky v kalendáři ředitele útvaru 
- budete objednávat ubytování pro ředitele útvaru   
Co od vás očekáváme
Jste pro nás vhodným kandidátem/-tkou, pokud: 
- máte minimálně SŠ vzdělání 
- komunikujete v německém jazyce na pokročilé úrovni slovem i - písmem 
- máte příjemné a reprezentativní vystupování 
- jste komunikativní a máte organizační schnopnosti 
- máte uživatelská znalost MS Office (min. Excel, Word) 
- jste spolehlivý/á, pečlivý/á, zodpovědný/á 
Co vám nabízíme
V rámci našeho systému odměňování zajišťujeme rovné mzdové podmínky napříč všemi pozicemi v naší společnosti.
- smlouvu na dobu neurčitou
- postupný nárůst dovolené z 25 dní až do výše 30 dní
- příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč za den
- systém Cafeterie - benefity podle vás (400 bodů/měsíc)
- MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
- možnost využití homeoffice
- příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
- podzimní příspěvek na podporu imunity
- příspěvek pro nastávající rodiče
- finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
- hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den
- slevové nabídky u vybraných partnerů 
- systém zapracování, odborného vzdělávání a možnosti kariérního růstu
- kávu, čaj a vodu na pracovišti
- letní a vánoční týmové večeře
- startovné na závodech Run Tour zdarma
- sabbatical - možnost neplaceného volna po dobu až 3 měsíců
- Podrobné informace o nabídce práceFirma: Lidl Česká republika s.r.o. Lokalita: Praha Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Asistent/ka oddělení Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 29. 10. 2025 
 Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidátaMin. vzdělání Středoškolské 
Práce Asistent/ka oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Lidl Česká republika s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
