Asistent/ka oddělení nákupu

Co tě u nás čeká?
* Administrativní činnost a podpora obchodního týmu.
* Příprava podkladů a reportů.
* Vyhodnocování prodejů.
* Nastavování ceníků v našem systému.
Co čekáme my od tebe?
* Velmi dobrou znalost práce na PC (Excel, Word, Outlook).
* Samostatnost, pečlivost, spolehlivost.
* Zkušenost na obdobné pozici oceníme, ale rádi tě vše naučíme?.
Pojď do toho s námi!
* Nabízíme práci na hlavní pracovní poměr v moderním prostředí na Obchodním domě ve Zlíně.
* Máme skvělý program zaměstnaneckých benefitů a výhod (stravenky v hodnotě až 4 500 Kč/měsíc, příspěvek na dopravu, zvýhodněné nákupy na našich e-shopech, zvýhodněné volání a neomezená data pro zaměstnance a rodinu, příspěvek na životní/penzijní pojištění, benefitní volno). Po zkušební době se můžete těšit na příspěvek na volnočasové aktivity a zdraví v hodnotě až 2 420 Kč za měsíc.
--strong--Benefity--/strong--
* Sleva na firemní výrobky/služby
* Příspěvek na penzijní/životní připojištění
* Stravenky/příspěvek na stravování
* Vzdělávací kurzy, školení
* Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
* Zdravotní volno/sickdays
* Firemní akce
* Příspěvek na pracovní oblečení
Požadujeme:
Čeština - Výborná
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské
Pozice:
Administrativní pracovník, Asistentka, Vkládání dat do počítače
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: DATART Lokalita: Zlín Pracovní pozice: Asistent/ka oddělení nákupu Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 24. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka oddělení nákupu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka oddělení nákupu?
Práce je nabízena v lokalitě Zlín.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy DATART.