Asistent/ka odboru Kanceláře úřadu
zpracování administrativy uvolněného člena rady, zajištění činnosti sekretariátu
uvolněného radního, včetně organizačních záležitostí
vedení spisové služby vedoucího odboru vč. archivace dokumentů
distribuce příchozí a odchozí pošty z odboru
participace na archivaci dokumentů odboru
příprava a kompletace materiálů odboru pro jednání RMČ a ZMČ Praha 14
příprava jednání finančního výboru ZMČ Praha 14 po organizačně – technické stránce
kompletace a distribuce materiálů pro členy finančního výboru ZMČ Praha 14
zajišťování dalších specializovaných organizačních a koordinačních činností a agend odboru dle potřeb a pokynů vedoucího odboru
Nabídka: příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
stravenky pro zaměstnance
Flexi poukázky
25 dní dovolené
4 dny placeného volna (Sick days)
příspěvek na dovolenou dětí zaměstnance
příspěvek na Multisportkartu
možnost dále se vzdělávat
možnost obecního bytu
Požadavky: středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou
velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC
komunikativní a organizační dovednosti
schopnost jednat s lidmi
příjemné vystupování
ochota dále se vzdělávat
odolnost vůči stresu
praxe ve veřejné správě výhodou
zkušenosti s elektronickou spisovou službou výhodou
Poznámka: Pracovní poměr: na dobu určitou
Platové zařazení: 8. platová třída dle NV č. 466/2024 Sb., v pl. zn.}
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha hl.m. Pracovní pozice: Asistent/ka odboru Kanceláře úřadu Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 25. 7. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Asistent/ka odboru Kanceláře úřadu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka odboru Kanceláře úřadu?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..