Asistent/ka odboru Kanceláře úřadu

Praha hl.m.


zpracování administrativy uvolněného člena rady, zajištění činnosti sekretariátu

uvolněného radního, včetně organizačních záležitostí

vedení spisové služby vedoucího odboru vč. archivace dokumentů

distribuce příchozí a odchozí pošty z odboru

participace na archivaci dokumentů odboru

příprava a kompletace materiálů odboru pro jednání RMČ a ZMČ Praha 14

příprava jednání finančního výboru ZMČ Praha 14 po organizačně – technické stránce

kompletace a distribuce materiálů pro členy finančního výboru ZMČ Praha 14

zajišťování dalších specializovaných organizačních a koordinačních činností a agend odboru dle potřeb a pokynů vedoucího odboru


Nabídka: příspěvek na penzijní nebo životní pojištění

stravenky pro zaměstnance

Flexi poukázky

25 dní dovolené

4 dny placeného volna (Sick days)

příspěvek na dovolenou dětí zaměstnance

příspěvek na Multisportkartu

možnost dále se vzdělávat

možnost obecního bytu


Požadavky: středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou

velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC

komunikativní a organizační dovednosti

schopnost jednat s lidmi

příjemné vystupování

ochota dále se vzdělávat

odolnost vůči stresu

praxe ve veřejné správě výhodou

zkušenosti s elektronickou spisovou službou výhodou


Poznámka: Pracovní poměr: na dobu určitou

Platové zařazení: 8. platová třída dle NV č. 466/2024 Sb., v pl. zn.}

Odpovědět na inzerát
    6 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Asistent/ka odboru Kanceláře úřadu: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka odboru Kanceláře úřadu?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka odboru Kanceláře úřadu ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
👉 Prohlédněte si další inzerát práce
Zobrazit všechny nabídky práce v okolí
0.1890