Asistent/ka obchodního oddělení

Praha
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: Nižší střední odborné
  • Počet pracovních míst: 2
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: OZP s maximálně 2. stupněm invalidityOZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP)
  • Požadovaná dovednost:
    - Práce s PC - textový editor (Word)
    - Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
    - Práce s PC - Windows
  • Nabízená mzda: 11 000 Kč/měsíc

Kontakt: Sloveňáková Hana, tel.: / ; volat pouze od 8:00 do 13:00 hod. /, e-mail:

VYHRAZENO pro OZP
NÁPLŃ PRÁCE-o
- znalost MS Officeadministrativní podpora obchodních zástupců (příprava nabídek, zadávání obchodních případů do systému)
- e-mailová a telefonická komunikace se zákazníky
- znalost MS Office
PRACOVNÍ DOBA- ranní směny
POŽADUJEME -spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost
Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 13 hodin na bezplatnou linku: , příp. na mobilní čísla: , nebo pište na e-mail:
Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení.
. V případě zájmu zašlete životopis.

25 dnů dovolené

Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Asistent/ka obchodního oddělení: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka obchodního oddělení?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 11 000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy OPTIMIA BPO s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka obchodního oddělení ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě OPTIMIA BPO s.r.o. ještě dnes.
0.1273