Asistent/ka obchodního oddělení
Směnnost: Jednosměnný provoz
Min. požadované vzdělání: Nižší střední odborné
Počet pracovních míst: 2
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: OZP s maximálně 2. stupněm invalidityOZP s invaliditou 3. stupně (dříve TZP)
Požadovaná dovednost:
- Práce s PC - textový editor (Word)
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
- Práce s PC - WindowsNabízená mzda: 11 000 Kč/měsíc
Kontakt: Sloveňáková Hana, tel.: / ; volat pouze od 8:00 do 13:00 hod. /, e-mail:
VYHRAZENO pro OZP
NÁPLŃ PRÁCE-o
- znalost MS Officeadministrativní podpora obchodních zástupců (příprava nabídek, zadávání obchodních případů do systému)
- e-mailová a telefonická komunikace se zákazníky
- znalost MS Office
PRACOVNÍ DOBA- ranní směny
POŽADUJEME -spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost
Pro doplňující informace volejte v pracovní dny od 8 do 13 hodin na bezplatnou linku: , příp. na mobilní čísla: , nebo pište na e-mail:
Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení.
. V případě zájmu zašlete životopis.
25 dnů dovolené
Mapa umístění pracoviště:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: OPTIMIA BPO s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Asistent/ka obchodního oddělení Směnnost práce Jednosměnný provoz Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 11 000 Kč/měsíc Nabídka přidána: 14. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Asistent/ka obchodního oddělení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka obchodního oddělení?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 11 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy OPTIMIA BPO s.r.o..