Asistent/ka obchodního a marketingového ředitele

Žitomírská 599/38, Praha 10, Praha

Pro náš startup plný mladých, dynamických lidí, které baví vyvíjet software hledáme nové posily do týmu. Zajímáme se o inovativní technologie, abychom zajistili co největší uživatelský komfort jak firmám, tak jednotlivcům. K poskytovaným softwarovým řešením vytváříme také i speciálně nakonfigurovaný hardware.

Jako Think Easy jsme na trhu více než 8 let, po kterých sbíráme zkušenosti s dlouhým obchodním procesem, kterým je poskytování služeb vývoje systémů a aplikací na míru. Náš obchodní tým stavíme postupně a rozšiřujeme ho podle naších zkušeností a potřeb.

Hledáme někoho, kdo má zájem se rozvíjet v rámci IT se zaměřením na obchod, obchodní zkušenosti a marketing. Očekávané vytížení je 60-90 h/měsíčně. Pozice je vhodná pro někoho, kdo má nyní čas na částečný úvazek a časem chce přejít na plný úvazek na pozici obchodního zástupce.

Náplní práce nového kolegy/kolegyně bude převzetí části činností obchodního a marketingového ředitele, do kterých budou postupně zaučeni.

Náplní práce nového kolegy/ně bude:

  • Prospecting a kvalifikace nových příležitostí za pomoci nástrojů Merk a Linkedin Sales Navigator
  • Správa účtů na LinkedIn, příprava postů a správa inbox schránky
  • Příprava podkladů, zpracování zápisů a nabídek ze schůzek s potencionálními klienty
  • Komunikace s klienty, účast na schůzkách
  • Správa webu a blogu přes Mioweb a Wordpress
  • Příprava marketingových materiálů - texty, reklamy, posty na sociální sítě, podklady pro copywritery

Doporučujeme základní technické znalosti. Naši klienti jsou převážně z České republiky, je tedy nutná znalost češtiny.

Nového kolegu rádi zaučíme do všech zmíněných složek náplní práce.

Do budoucna se nebojíme nápadů a uvítáme jakékoliv návrhy na zlepšení.

Jaké jsou benefity?

  • Variabilní výkonnostní složka až +20% navíc k základní mzdě
  • Flexibilní pracovní doba
  • Snack Bar s chlazenými nápoji a kávou
  • Účasti na konferencích
  • Teambuildingy
  • Získání nových znalostí a zkušeností
  • Osobní ohodnocení vyplácíme i v kryptoměnách
  • Možnost spolupráce na závěrečných pracích
  • Herna v kanceláři(Šipky, Kulečník, Ping Pong)
  • 10% pracovního času dáváme na rozšiřování znalostí
  • Při nastoupení u nás přidělujeme na první týdny kolegu(buddyho), který pomáhá se začátky ve firmě jak po obecné, tak po technologické stránce

Proč si vybrat tuto nabídku?

Pracujeme v útulné kanceláři v Praze s dobrou dostupností MHD a možností parkování u kanceláře. Jsme mladý kolektiv, kterému nechybí smysl pro humor a na nic si nehrajeme. Potrpíme si na osobní přístup a pravidelně se se všemi zaměstnanci scházíme a diskutujeme o úspěších firmy.

Hledáme

  • Analýza
  • Business procesy
  • Zkušenosti v IT oboru
  • Komunikace
  • Flexibilita
  • Kreativita
  • Česky - plynule
  • Anglicky - čtení dokumentace
  • Úroveň: Junior
  • Vzdělání

Výhodou

  • Automatizace
  • Make

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Think Easy s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Odvětví práce: IT
    Pracovní pozice: Asistent/ka obchodního a marketingového ředitele
    Směnnost práce Částečný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda:
    Nabídka přidána: 13. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Asistent/ka obchodního a marketingového ředitele: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka obchodního a marketingového ředitele?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je .

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Think Easy s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka obchodního a marketingového ředitele ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Think Easy s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - IT
0.1151