Asistent/ka obchodního a marketingového ředitele

Pro náš startup plný mladých, dynamických lidí, které baví vyvíjet software hledáme nové posily do týmu. Zajímáme se o inovativní technologie, abychom zajistili co největší uživatelský komfort jak firmám, tak jednotlivcům. K poskytovaným softwarovým řešením vytváříme také i speciálně nakonfigurovaný hardware.
Jako Think Easy jsme na trhu více než 8 let, po kterých sbíráme zkušenosti s dlouhým obchodním procesem, kterým je poskytování služeb vývoje systémů a aplikací na míru. Náš obchodní tým stavíme postupně a rozšiřujeme ho podle naších zkušeností a potřeb.
Hledáme někoho, kdo má zájem se rozvíjet v rámci IT se zaměřením na obchod, obchodní zkušenosti a marketing. Očekávané vytížení je 60-90 h/měsíčně. Pozice je vhodná pro někoho, kdo má nyní čas na částečný úvazek a časem chce přejít na plný úvazek na pozici obchodního zástupce.
Náplní práce nového kolegy/kolegyně bude převzetí části činností obchodního a marketingového ředitele, do kterých budou postupně zaučeni.
Náplní práce nového kolegy/ně bude:
- Prospecting a kvalifikace nových příležitostí za pomoci nástrojů Merk a Linkedin Sales Navigator
- Správa účtů na LinkedIn, příprava postů a správa inbox schránky
- Příprava podkladů, zpracování zápisů a nabídek ze schůzek s potencionálními klienty
- Komunikace s klienty, účast na schůzkách
- Správa webu a blogu přes Mioweb a Wordpress
- Příprava marketingových materiálů - texty, reklamy, posty na sociální sítě, podklady pro copywritery
Doporučujeme základní technické znalosti. Naši klienti jsou převážně z České republiky, je tedy nutná znalost češtiny.
Nového kolegu rádi zaučíme do všech zmíněných složek náplní práce.
Do budoucna se nebojíme nápadů a uvítáme jakékoliv návrhy na zlepšení.
Jaké jsou benefity?
- Variabilní výkonnostní složka až +20% navíc k základní mzdě
- Flexibilní pracovní doba
- Snack Bar s chlazenými nápoji a kávou
- Účasti na konferencích
- Teambuildingy
- Získání nových znalostí a zkušeností
- Osobní ohodnocení vyplácíme i v kryptoměnách
- Možnost spolupráce na závěrečných pracích
- Herna v kanceláři(Šipky, Kulečník, Ping Pong)
- 10% pracovního času dáváme na rozšiřování znalostí
- Při nastoupení u nás přidělujeme na první týdny kolegu(buddyho), který pomáhá se začátky ve firmě jak po obecné, tak po technologické stránce
Proč si vybrat tuto nabídku?
Pracujeme v útulné kanceláři v Praze s dobrou dostupností MHD a možností parkování u kanceláře. Jsme mladý kolektiv, kterému nechybí smysl pro humor a na nic si nehrajeme. Potrpíme si na osobní přístup a pravidelně se se všemi zaměstnanci scházíme a diskutujeme o úspěších firmy.
Hledáme
- Analýza
- Business procesy
- Zkušenosti v IT oboru
- Komunikace
- Flexibilita
- Kreativita
- Česky - plynule
- Anglicky - čtení dokumentace
- Úroveň: Junior
- SŠ Vzdělání
Výhodou
- Automatizace
- Make
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Think Easy s.r.o. Lokalita: Praha Odvětví práce: IT Pracovní pozice: Asistent/ka obchodního a marketingového ředitele Směnnost práce Částečný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: Nabídka přidána: 13. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Asistent/ka obchodního a marketingového ředitele: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka obchodního a marketingového ředitele?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je .
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Think Easy s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - IT