Asistent/ka kanceláře vedení úřadu

Středočeský kraj

Pro našeho klienta, dynamicky se rozvíjející středočeskou obec na severním okraji Prahy, která kombinuje klidné bydlení s výbornou dopravní dostupností do hlavního města, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka kanceláře vedení úřadu.

Náplň práce:

Administrativní činnosti a podpora vedení obce

  • zajišťování informačních, organizačních a koordinačních činností v rámci orgánů samosprávy
  • vedení administrativní agendy a korespondence úřadu
  • příprava podkladů a denních plánů vedení úřadu
  • administrativní podpora starostky a místostarostky
  • vedení evidencí a zajištění chodu kanceláře
  • spolupráce při rozvojových projektech obce

Ostatní činnosti

  • podpora realizace krátkodobých projektů, programů a akcí
  • administrativní zpracování a evidence dokumentů
  • plnění operativních úkolů dle pokynů vedení
  • zastupování kolegů v době jejich nepřítomnosti
  • průběžné rozšiřování odborných znalostí dle potřeb zaměstnavatele

Požadujeme:

  • min. středoškolské vzdělání s maturitou
  • praxe ve veřejné správě výhodou
  • velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office; znalost systému MUNIS výhodou)
  • základní přehled v legislativě (zejména zákon o obcích)
  • velmi dobrou znalost českého jazyka slovem i písmem
  • samostatnost, pečlivost a aktivní přístup
  • organizační schopnosti, spolehlivost
  • seriózní a vstřícné vystupování
  • občanskou bezúhonnost

Nabízíme:

  • stabilní zaměstnání ve veřejné správě na HPP
  • plat dle platových tabulek (7. – 9. třída, po zapracování osobní příplatek)
  • pravidelné zvyšování platu dle odpracované praxe
  • příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
  • osobní příplatek a čtvrtletní odměny
  • příspěvek na stravování
  • 5 týdnů dovolené a 3 sick days ročně
  • nástup možný ihned nebo dle dohody
  • výbornou dopravní dostupnost z Prahy – pracoviště v centru obce Zdiby (v blízkosti metra Kobylisy)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
    Lokalita: Středočeský kraj
    Pracovní pozice: Asistent/ka kanceláře vedení úřadu
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 4. 11. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    6 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Asistent/ka kanceláře vedení úřadu: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka kanceláře vedení úřadu?

Práce je nabízena v lokalitě Středočeský kraj.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka kanceláře vedení úřadu ve městě Středočeský kraj? Pošlete svůj životopis firmě PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. ještě dnes.
0.1119