Asistent/ka kanceláře vedení úřadu
Požadavky: Pro našeho klienta, dynamicky se rozvíjející středočeskou obec na severním okraji Prahy, která kombinuje klidné bydlení s výbornou dopravní dostupností do hlavního města, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka kanceláře vedení úřadu.
Náplň práce:
Administrativní činnosti a podpora vedení obce
* zajišťování informačních, organizačních a koordinačních činností v rámci orgánů samosprávy
* vedení administrativní agendy a korespondence úřadu
* příprava podkladů a denních plánů vedení úřadu
* administrativní podpora starostky a místostarostky
* vedení evidencí a zajištění chodu kanceláře
* spolupráce při rozvojových projektech obce
Ostatní činnosti
* podpora realizace krátkodobých projektů, programů a akcí
* administrativní zpracování a evidence dokumentů
* plnění operativních úkolů dle pokynů vedení
* zastupování kolegů v době jejich nepřítomnosti
* průběžné rozšiřování odborných znalostí dle potřeb zaměstnavatele
Požadujeme:
* min. středoškolské vzdělání s maturitou
* praxe ve veřejné správě výhodou
* velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office; znalost systému MUNIS výhodou)
* základní přehled v legislativě (zejména zákon o obcích)
* velmi dobrou znalost českého jazyka slovem i písmem
* samostatnost, pečlivost a aktivní přístup
* organizační schopnosti, spolehlivost
* seriózní a vstřícné vystupování
* občanskou bezúhonnost
Nabízíme:
* stabilní zaměstnání ve veřejné správě na HPP
* plat dle platových tabulek (7. – 9. třída, po zapracování osobní příplatek)
* pravidelné zvyšování platu dle odpracované praxe
* příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
* osobní příplatek a čtvrtletní odměny
* příspěvek na stravování
* 5 týdnů dovolené a 3 sick days ročně
* nástup možný ihned nebo dle dohody
* výbornou dopravní dostupnost z Prahy – pracoviště v centru obce Zdiby (v blízkosti metra Kobylisy)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha-východ Pracovní pozice: Asistent/ka kanceláře vedení úřadu Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 4. 11. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Asistent/ka kanceláře vedení úřadu: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka kanceláře vedení úřadu?
Práce je nabízena v lokalitě Praha-východ.