Asistent/ka kanceláře vedení úřadu

Praha-východ




Požadavky: Pro našeho klienta, dynamicky se rozvíjející středočeskou obec na severním okraji Prahy, která kombinuje klidné bydlení s výbornou dopravní dostupností do hlavního města, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka kanceláře vedení úřadu.

Náplň práce:

Administrativní činnosti a podpora vedení obce

* zajišťování informačních, organizačních a koordinačních činností v rámci orgánů samosprávy

* vedení administrativní agendy a korespondence úřadu

* příprava podkladů a denních plánů vedení úřadu

* administrativní podpora starostky a místostarostky

* vedení evidencí a zajištění chodu kanceláře

* spolupráce při rozvojových projektech obce

Ostatní činnosti

* podpora realizace krátkodobých projektů, programů a akcí

* administrativní zpracování a evidence dokumentů

* plnění operativních úkolů dle pokynů vedení

* zastupování kolegů v době jejich nepřítomnosti

* průběžné rozšiřování odborných znalostí dle potřeb zaměstnavatele

Požadujeme:

* min. středoškolské vzdělání s maturitou

* praxe ve veřejné správě výhodou

* velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office; znalost systému MUNIS výhodou)

* základní přehled v legislativě (zejména zákon o obcích)

* velmi dobrou znalost českého jazyka slovem i písmem

* samostatnost, pečlivost a aktivní přístup

* organizační schopnosti, spolehlivost

* seriózní a vstřícné vystupování

* občanskou bezúhonnost

Nabízíme:

* stabilní zaměstnání ve veřejné správě na HPP

* plat dle platových tabulek (7. – 9. třída, po zapracování osobní příplatek)

* pravidelné zvyšování platu dle odpracované praxe

* příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv

* osobní příplatek a čtvrtletní odměny

* příspěvek na stravování

* 5 týdnů dovolené a 3 sick days ročně

* nástup možný ihned nebo dle dohody

* výbornou dopravní dostupnost z Prahy – pracoviště v centru obce Zdiby (v blízkosti metra Kobylisy)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.



Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Odpovědět na inzerát
    10 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Asistent/ka kanceláře vedení úřadu: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka kanceláře vedení úřadu?

Práce je nabízena v lokalitě Praha-východ.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka kanceláře vedení úřadu ve městě Praha-východ? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1277