Asistent/ka kanceláře (35 - 40.000 KČ)
* správa administrativní agendy
* organizace a koordinace kancelářských záležitostí
* komunikace s externími i interními partnery
* práce v interním systému
* zajištění chodu kanceláře, včetně péče o návštěvy a zajištění příjemného pracovního prostředí
Nabídka: Jsme brněnská společnost SEKV, spol. s r. o. a hledáme ASISTENTKU KANCELÁŘE do našeho přátelského kolektivu. Zakládáme si na preciznosti a spolehlivosti. Hledáme motivovanou a organizovanou osobnost, která bude hrát klíčovou roli v zajištění hladkého chodu naší kanceláře a podpoře našeho týmu. Pokud Vás pozice zajímá, tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis!
* odpovídající odměnu a mzdový růst
* osobní ohodnocení - motivační systém odměňování
* pružnou pracovní dobu
* školení potřebná pro profesní rozvoj
* služební telefon
* výbornou dostupnost pracoviště (MHD i individuální doprava), možnost parkování
* nástup ihned nebo dohodou
* lokalita: Brno – Hády 994/2b
Požadavky: * středoškolské vzdělání s maturitou
* zkušenost na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou
* znalost práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)
* výhodou, znalost docházkového systému
* další výhodou, řidičský průkaz skupiny „B“
* samostatnost a proaktivní přístup
* reprezentativní vystupování, komunikační a organizační schopnosti
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Brno-město Pracovní pozice: Asistent/ka kanceláře (35 - 40.000 KČ) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 14. 7. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent/ka kanceláře (35 - 40.000 KČ): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka kanceláře (35 - 40.000 KČ)?
Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.