Asistent/ka kanceláře (35 - 40.000 KČ)

Brno-město


* správa administrativní agendy

* organizace a koordinace kancelářských záležitostí

* komunikace s externími i interními partnery

* práce v interním systému

* zajištění chodu kanceláře, včetně péče o návštěvy a zajištění příjemného pracovního prostředí


Nabídka: Jsme brněnská společnost SEKV, spol. s r. o. a hledáme ASISTENTKU KANCELÁŘE do našeho přátelského kolektivu. Zakládáme si na preciznosti a spolehlivosti. Hledáme motivovanou a organizovanou osobnost, která bude hrát klíčovou roli v zajištění hladkého chodu naší kanceláře a podpoře našeho týmu. Pokud Vás pozice zajímá, tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis!

* odpovídající odměnu a mzdový růst

* osobní ohodnocení - motivační systém odměňování

* pružnou pracovní dobu

* školení potřebná pro profesní rozvoj

* služební telefon

* výbornou dostupnost pracoviště (MHD i individuální doprava), možnost parkování

* nástup ihned nebo dohodou

* lokalita: Brno – Hády 994/2b


Požadavky: * středoškolské vzdělání s maturitou

* zkušenost na obdobné pozici výhodou, nikoliv podmínkou

* znalost práce s MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook)

* výhodou, znalost docházkového systému

* další výhodou, řidičský průkaz skupiny „B“

* samostatnost a proaktivní přístup

* reprezentativní vystupování, komunikační a organizační schopnosti



Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Asistent/ka kanceláře (35 - 40.000 KČ): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka kanceláře (35 - 40.000 KČ)?

Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka kanceláře (35 - 40.000 KČ) ve městě Brno-město? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1449