Asistent/ka jednatele

Krnov
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


O nás

Jsme společnost METOSA GROUP s.r.o., specializující se na dopravu, logistiku a stavebnictví. Naší prioritou je poskytovat kvalitní služby s důrazem na spolehlivost a profesionalitu. Pracujeme v přátelském prostředí, kde si ceníme týmové spolupráce a osobního rozvoje.

Hledáme samostatného a iniciativního profesionála, který dokáže ulevit vedení firmy tím, že převezme plnou odpovědnost za každodenní chod kanceláře, komunikaci s partnery i kontrolu klíčových procesů. Tato pozice je ideální pro osobnost, která se nebojí převzít iniciativu, umí držet věci pevně v rukou a přirozeně koordinovat dění ve firmě.

Máte-li chuť být klíčovou součástí vedení firmy a máte rádi systém, pořádek a výzvy, budeme se těšit na váš životopis a motivační dopis.

Náplň práce

  • Samostatná organizační a administrativní podpora jednatele.
  • Příprava podkladů na obchodní jednání, prezentací a reportů.
  • Komunikace s vedením firmy, obchodními partnery, klienty, úřady a dodavateli – osobně, telefonicky i e-mailem.
  • Plánování a koordinace schůzek, porad.
  • Správa interní dokumentace, databází a evidence.
  • Kontrola zadaných úkolů v týmu, sledování jejich plnění.
  • Spolupráce s dalšími odděleními firmy (např. příprava staveb, ekonomické oddělení, technické vedení).
  • Odpovědná kontrola podkladů pro nacenění zakázek a fakturaci.
  • Orientace ve stavební dokumentaci a podpora při jejím zpracování.

Co od Vás očekáváme

  • Středoškolské vzdělání s maturitou, stavebního směru podmínkou.
  • Praktická orientace v projektové dokumentaci, katastrálních mapách a realitním prostředí.
  • Výborné organizační schopnosti a smysl pro detail.
  • Samostatnost, schopnost plánovat, předvídat a efektivně řídit svěřenou agendu.
  • Přirozená autorita a schopnost koordinovat tým.
  • Výborné komunikační a vyjednávací dovednosti, asertivní a profesionální vystupování.
  • Schopnost pohybovat se mezi více úkoly, zachovat si přehled a řešit věci operativně.
  • Pokročilá znalost českého jazyka (C2) a mírně pokročilá znalost angličtiny (B1), mírně pokročilá znalost němčiny (B1), mírně pokročilá znalost polštiny (B1).
  • Dobrá znalost MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint).
  • Flexibilita, loajalita, diskrétnost.

Co Vám můžeme nabídnout

  • Prostor pro samostatné rozhodování a organizaci klíčové agendy jednatele.
  • Možnost přímé spolupráce s vedením společnosti.
  • Aktivní zapojení do rozhodovacích a kontrolních procesů.
  • Stabilní zázemí firmy s přátelskou a výkonnou firemní kulturou.
  • Flexibilní pracovní dobu dle domluvy.
  • Možnost odborného a profesního růstu.
  • Účast na zajímavých projektech v oblasti stavebnictví, developmentu a investic.


Benefity


  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Children-friendly office
  • Parkoviště


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: METOSA GROUP s.r.o.
    Lokalita: Krnov
    Pracovní pozice: Asistent/ka jednatele
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 18. 6. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    9 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Asistent/ka jednatele: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka jednatele?

Práce je nabízena v lokalitě Krnov.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy METOSA GROUP s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka jednatele ve městě Krnov? Pošlete svůj životopis firmě METOSA GROUP s.r.o. ještě dnes.
0.1262