Asistent/ka HR Manažera - Pouze pro OZP

Ostrava-město, Ostrava
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: OZP s maximálně 2. stupněm invalidity
  • Nabízené výhody k volnému místu:
    - Dovolená navíc
    - Jiné výhody (týden dovolené navíc)
  • Požadovaná dovednost:
    - Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
    - Práce s PC - plánovací software (kalendáře)
    - Ekonomika (administrativa)
    - Práce s PC - databázové systémy (HR software)
    - Práce s PC - Windows
    - Práce s PC - internet a elektronická pošta
    - Práce s PC - textový editor (Word)
    - Práce s PC
    - Ekonomika - personalista (výhodou)
    - Práce s PC - základní dovednosti PC
  • Nabízená mzda: 12 500 - 13 500 Kč/měsíc

Vyhrazeno pro OZP.
Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá.
Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici Asistent/ka HR Manažera. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný ihned či dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pouze pro OZP.
Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi, má rád administrativní práci a umí věci dotáhnout až do konce. Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se našim novým kolegou.

Jaká bude tvá pracovní náplň
-Budeš pravou rukou pro HR Manažera
-Administrativní podpora HR oddělení
-Komunikace napříč firmou a podpora interní komunikace
-Podpora náborového procesu
-Spolupráce na onboardingu, školeních a vzdělávání
-Zajištění firemních benefitů
-Práce s interními dokumenty
-Spolupráce na HR projektech

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít
-Předchozí zkušenosti z HR jsem velkou výhodou
-Organizační schopnosti, diskrétnost a pečlivost
-Profesionální jednání a empatie
-Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací WORD, EXCEL, email, ...
-Týmový hráč s pozitivním přístupem a ochotou učit se nové věci
-Chuť pracovat v týmu a rozvíjet se v rámci společnosti
-Zvládat různorodé situace s úsměvem

Co ti můžeme nabídnout
-Zkrácený úvazek 4 hodiny denně, 20 hodin týdně
-Telefon s neomezeným tarifem i pro soukromé účely, pracovní PC/ntbk
-Moderní prostory s výbornou dostupností
-Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době)
-Skvělý tým lidí a výbornou kávu na pracovišti
-Teambuildingové akce
-Neformální přátelskou firemní kulturu

Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Asistent/ka HR Manažera - Pouze pro OZP: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka HR Manažera - Pouze pro OZP?

Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 12 500 - 13 500 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy DigiDay Group s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka HR Manažera - Pouze pro OZP ve městě Ostrava? Pošlete svůj životopis firmě DigiDay Group s.r.o. ještě dnes.
0.1711