Asistent/ka HR Manažera - Pouze pro OZP
Směnnost: Jednosměnný provoz
Min. požadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: OZP s maximálně 2. stupněm invalidity
Nabízené výhody k volnému místu:
- Dovolená navíc
- Jiné výhody (týden dovolené navíc)Požadovaná dovednost:
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
- Práce s PC - plánovací software (kalendáře)
- Ekonomika (administrativa)
- Práce s PC - databázové systémy (HR software)
- Práce s PC - Windows
- Práce s PC - internet a elektronická pošta
- Práce s PC - textový editor (Word)
- Práce s PC
- Ekonomika - personalista (výhodou)
- Práce s PC - základní dovednosti PCNabízená mzda: 12 500 - 13 500 Kč/měsíc
Vyhrazeno pro OZP.
Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá.
Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici Asistent/ka HR Manažera. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný ihned či dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pouze pro OZP.
Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi, má rád administrativní práci a umí věci dotáhnout až do konce. Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se našim novým kolegou.
Jaká bude tvá pracovní náplň
-Budeš pravou rukou pro HR Manažera
-Administrativní podpora HR oddělení
-Komunikace napříč firmou a podpora interní komunikace
-Podpora náborového procesu
-Spolupráce na onboardingu, školeních a vzdělávání
-Zajištění firemních benefitů
-Práce s interními dokumenty
-Spolupráce na HR projektech
Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít
-Předchozí zkušenosti z HR jsem velkou výhodou
-Organizační schopnosti, diskrétnost a pečlivost
-Profesionální jednání a empatie
-Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací WORD, EXCEL, email, ...
-Týmový hráč s pozitivním přístupem a ochotou učit se nové věci
-Chuť pracovat v týmu a rozvíjet se v rámci společnosti
-Zvládat různorodé situace s úsměvem
Co ti můžeme nabídnout
-Zkrácený úvazek 4 hodiny denně, 20 hodin týdně
-Telefon s neomezeným tarifem i pro soukromé účely, pracovní PC/ntbk
-Moderní prostory s výbornou dostupností
-Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době)
-Skvělý tým lidí a výbornou kávu na pracovišti
-Teambuildingové akce
-Neformální přátelskou firemní kulturu
Mapa umístění pracoviště:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: DigiDay Group s.r.o. Lokalita: Ostrava Pracovní pozice: Asistent/ka HR Manažera - Pouze pro OZP Směnnost práce Jednosměnný provoz Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 12 500 - 13 500 Kč/měsíc Nabídka přidána: 31. 7. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Asistent/ka HR Manažera - Pouze pro OZP: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka HR Manažera - Pouze pro OZP?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 12 500 - 13 500 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy DigiDay Group s.r.o..