Asistent / asistentka HR Manažera - OZP

Ostrava-město, Ostrava
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: Střední odborné (vyučen)
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: OZP s maximálně 2. stupněm invalidity
  • Nabízené výhody k volnému místu:
    - Dovolená navíc
    - Jiné výhody (týden dovolené navíc)
  • Požadovaná dovednost:
    - Práce s PC - tabulkový procesor (Excel)
    - Práce s PC - plánovací software (kalendáře)
    - Ekonomika (administrativa)
    - Práce s PC - databázové systémy (HR software)
    - Práce s PC - Windows
    - Práce s PC - internet a elektronická pošta
    - Práce s PC - textový editor (Word)
    - Práce s PC
    - Ekonomika - personalista (výhodou)
    - Práce s PC - základní dovednosti PC
  • Nabízená mzda: 13 000 - 15 000 Kč/měsíc

1. kontakt e-mailem nebo telefonicky.
Vyhrazeno pro OZP.
Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá.

Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici Asistent/ka HR. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pro OZP.

Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi, rád řeší a umí věci dotáhnout až do konce. Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se naším novým kolegou.

Jaká bude tvá pracovní náplň
Budeš pravou rukou pro vedoucího HR oddělení
Zpracovávání inzerátů a jejich vyvěšování na pracovních portálech
Zpracování došlých životopisů
Práce s interními dokumenty
Administrativní podpora HR oddělení

Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít
Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací WORD, EXCEL
Profesionální jednání a empatie
Týmový hráč s pozitivním přístupem a ochotou učit se nové věci
Chuť pracovat v týmu a rozvíjet se v rámci společnosti
Zvládat různorodé situace s úsměvem

Co ti můžeme nabídnout
Telefon s neomezeným tarifem i pro soukromé účely
Moderní prostory s výbornou dostupností
Pracovní dobu pouze 5 hodin
Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době)
Skvělý tým lidí a výbornou kávu na pracovišti
Teambuildingové akce

Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát
    12 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Asistent / asistentka HR Manažera - OZP: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent / asistentka HR Manažera - OZP?

Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 13 000 - 15 000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy DigiDay Group s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent / asistentka HR Manažera - OZP ve městě Ostrava? Pošlete svůj životopis firmě DigiDay Group s.r.o. ještě dnes.
0.1345