📝 Podrobnosti o nabídce práce

Informace
Do našeho osmičlenného týmu, který organizuje největší bitcoinovou konferenci v Evropě BTC Prague (https://btcprague.com/), hledáme spolehlivou a samostatnou posilu na pozici Asistent/ka eventové společnosti.
Největší konference a festival o Bitcoinu v Evropě. 3 denní akce se čtyřmi stages, 8500+ návštěvníky, 250 přednášejícími a 100 firmami přicházejícími z celého světa.
Nejprestižnější a nejvlivnější akce tohoto formátu v celé Evropě se již tradičně koná v červnu v Praze.
Rostoucí úspěch, dosah, vliv a ambice této akce s sebou nesou i potřebu růstu celého teamu. Hledáme posilu, která nám pomůže zvládnou denodenní operativu, provoz teamu a kanceláře, odbavení podpory zákazníků, komunikaci mezi členy teamu a zákazníky a bude tak oporou k dalšímu rychlému růstu společnosti.
Co nabízíme
* Práce na částečný úvazek (20 hodin týdně)
* Flexibilní pracovní doba
* Kombinace práce v kanceláři a z domova
2× týdně docházka na cca 4 hodiny do kanceláře
* zbytek času dle domluvy home office
Navýšení hodin v měsíci před akcí (až na cca 8 h denně)
Intenzivní pracovní týden během konference 8.–15. června v Praze
Po akci zpět na flexibilní part-time s potenciálem růstu
Příležitost učit se nové věci a růst v dynamickém týmu
Náplň práce
Přípravná fáze
* Správa a obsluha informační e-mailové schránky
* E-mailová komunikace s partnery, dodavateli a dalšími subjekty (většinou v angličtině)
* Administrativní a organizační podpora zakladatelů konference
* Účast na týdenních týmových meetingách (v angličtině)
* Základní administrativní činnosti a práce „back office“
Práce na místě během akce
* Koordinace organizačního týmu: zaměstnanci, hostesky, dobrovolníci
* Logistická podpora
* Obsluha informačního stánku
Požadavky
* Angličtina na velmi dobré úrovni (především psaná komunikace).
* Bydliště v Ostravě a práce v naší kanceláři výhodou.
* Výborné organizační schopnosti.
* Silné komunikační dovednosti.
* Samostatnost, praktičnost, spolehlivost a schopnost řešit operativní situace rychle a bez stresu.
* Zkušenost z eventů výhodou, nikoli podmínkou.
* Základní technická a počítačová zdatnost.
* Chuť pracovat dlouhodobě a stát se součástí našeho týmu.
Co od vás očekáváme
Co vám nabízíme
-
Lokalita: Ostrava
-
Nástup: IHNED
-
Firma: StartupJobs.com s.r.o.
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Ostrava.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Tuto pracovní pozici nabízí firma StartupJobs.com s.r.o..
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
👉 Jaké jsou požadavky?
- Min. vzdělání: Středoškolské