📍 Ostrava💰 Dle domluvy🏢 StartupJobs.com s.r.o.

📝 Podrobnosti o nabídce práce

Získej Fajn práci v naší mobilní aplikaci ještě dnes. Máme ověřené a aktuální nabídky zaměstnání. Vlastní životopis si tvoříš rovnou v apce.


Informace
Do našeho osmičlenného týmu, který organizuje největší bitcoinovou konferenci v Evropě BTC Prague (https://btcprague.com/), hledáme spolehlivou a samostatnou posilu na pozici Asistent/ka eventové společnosti.

Největší konference a festival o Bitcoinu v Evropě. 3 denní akce se čtyřmi stages, 8500+ návštěvníky, 250 přednášejícími a 100 firmami přicházejícími z celého světa.

Nejprestižnější a nejvlivnější akce tohoto formátu v celé Evropě se již tradičně koná v červnu v Praze.

Rostoucí úspěch, dosah, vliv a ambice této akce s sebou nesou i potřebu růstu celého teamu. Hledáme posilu, která nám pomůže zvládnou denodenní operativu, provoz teamu a kanceláře, odbavení podpory zákazníků, komunikaci mezi členy teamu a zákazníky a bude tak oporou k dalšímu rychlému růstu společnosti.

Co nabízíme

* Práce na částečný úvazek (20 hodin týdně)

* Flexibilní pracovní doba

* Kombinace práce v kanceláři a z domova

2× týdně docházka na cca 4 hodiny do kanceláře

* zbytek času dle domluvy home office

Navýšení hodin v měsíci před akcí (až na cca 8 h denně)

Intenzivní pracovní týden během konference 8.–15. června v Praze

Po akci zpět na flexibilní part-time s potenciálem růstu

Příležitost učit se nové věci a růst v dynamickém týmu

Náplň práce

Přípravná fáze

* Správa a obsluha informační e-mailové schránky

* E-mailová komunikace s partnery, dodavateli a dalšími subjekty (většinou v angličtině)

* Administrativní a organizační podpora zakladatelů konference

* Účast na týdenních týmových meetingách (v angličtině)

* Základní administrativní činnosti a práce „back office“

Práce na místě během akce

* Koordinace organizačního týmu: zaměstnanci, hostesky, dobrovolníci

* Logistická podpora

* Obsluha informačního stánku

Požadavky

* Angličtina na velmi dobré úrovni (především psaná komunikace).

* Bydliště v Ostravě a práce v naší kanceláři výhodou.

* Výborné organizační schopnosti.

* Silné komunikační dovednosti.

* Samostatnost, praktičnost, spolehlivost a schopnost řešit operativní situace rychle a bez stresu.

* Zkušenost z eventů výhodou, nikoli podmínkou.

* Základní technická a počítačová zdatnost.

* Chuť pracovat dlouhodobě a stát se součástí našeho týmu.
Co od vás očekáváme

Co vám nabízíme

  • 📍
    Lokalita: Ostrava
  • 📆
    Nástup: IHNED
  • 🏢
    Firma: StartupJobs.com s.r.o.
  • ❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět

    👉 Kde je tato práce?

    Práce je v lokalitě Ostrava.

    👉 Kdo na tuto pozici nabírá?

    Tuto pracovní pozici nabízí firma StartupJobs.com s.r.o..

    👉 Kdy je nástup?

    Nástup je od IHNED.

    👉 Jaké jsou požadavky?

    • Min. vzdělání: Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
0.1395