Asistent/ka do oddělení Facility Managementu

Praha
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


O nás

Lidl již více než 20 let patří k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 320 prodejen a 6 logistických center. Náš #teamlidl tvoří více než 12 000 zaměstnanců v oblasti provozu, skladu i administrativy.

Pracovní náplň

Jak bude vypadat váš den?

  • provedete příjem a péči o veškeré příchozí návštěvy 
  • zajistíte servis, přípravu a úklid zasedacích místností, budete pracovat s rezervačním systémem 
  • budete zajišťovat kompletní zajištění poštovní agendy vč. kurýrních služeb 
  • budete vyřizovat a přepojovat všechny příchozí telefonáty 
  • budete kooperovat se správcem objektu 
  • budete objednávat kancelářské potřeby, catering, budete evidovat obsazenost firemního parkoviště apod. 
  • budete plánovat schůzky v kalendáři ředitele útvaru 
  • objednávání ubytování pro ředitele útvaru  

Váš profil

Jste pro nás vhodným kandidátem/-tkou, pokud: 

  • máte minimálně SŠ vzdělání 
  • komunikujete v německém jazyce na pokročilé úrovni slovem i písmem 
  • máte příjemné a reprezentativní vystupování 
  • jste komunikativní a máte organizační schnopnosti 
  • máte uživatelskou znalost MS Office (min. Excel, Word) 
  • jste spolehlivý/á, pečlivý/á, zodpovědný/á 

Nabízíme

V rámci našeho systému odměňování zajišťujeme rovné mzdové podmínky napříč všemi pozicemi v naší společnosti.

  • smlouvu na dobu neurčitou
  • postupný nárůst dovolené z 25 dní až do výše 30 dní
  • příspěvek na stravování v hodnotě 110 Kč za den
  • systém Cafeterie - benefity podle vás (400 bodů/měsíc)
  • MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
  • možnost využití homeoffice
  • příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
  • podzimní příspěvek na podporu imunity
  • příspěvek pro nastávající rodiče
  • finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
  • hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den
  • slevové nabídky u vybraných partnerů 
  • systém zapracování, odborného vzdělávání a možnosti kariérního růstu
  •  kávu, čaj a vodu na pracovišti
  • letní a vánoční týmové večeře
  • startovné na závodech Run Tour zdarma
  • sabbatical - možnost neplaceného volna po dobu až 3 měsíců


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Lidl Česká republika s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Asistent/ka do oddělení Facility Managementu
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 6. 11. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Asistent/ka do oddělení Facility Managementu: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka do oddělení Facility Managementu?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Lidl Česká republika s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka do oddělení Facility Managementu ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Lidl Česká republika s.r.o. ještě dnes.
0.1227