Asistent/ka- Administrativní podpora pro lokální zdroje

Kutná Hora


Informace
Pro našeho klienta, českou společnost sídlící v Kutné Hoře, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici

ASISTENT/KA – ADMINISTRATIVNÍ PODPORA PRO LOKÁLNÍ ZDROJE.

Náplň práce:

• příprava a zprocesování dohod, smluv a dodatků a jejich evidence

• zajištění podpisů smluv a dalších dokumentů a předání na finanční oddělení

• příprava objednávek a technických dokumentů

• kontrola a schvalování faktur

• zpracování hlášení (plnění ohlašovací povinnosti) – ovzduší, odpady
Co od vás očekáváme
• SŠ s maturitou

• praxe na obdobné pozici

• zodpovědnost, spolehlivost a profesionální přístup

• MS Office

• platný ŘP sk. B

• AJ výhodou
Co vám nabízíme
• stabilní zaměstnání pro expandující českou společnost

• zavedená firma s dlouholetou tradicí

• práce na HPP

• férové jednání

• přátelský kolektiv

• firemní benefity (roční bonus, Multisport, 25 dní dovolené aj.)

• nástup možný ihned

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: ADECCO spol. s r.o.
    Lokalita: Kutná Hora
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Asistent/ka- Administrativní podpora pro lokální zdroje
    Směnnost práce Plný
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 18. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    9 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Asistent/ka- Administrativní podpora pro lokální zdroje: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/ka- Administrativní podpora pro lokální zdroje?

Práce je nabízena v lokalitě Kutná Hora.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy ADECCO spol. s r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/ka- Administrativní podpora pro lokální zdroje ve městě Kutná Hora? Pošlete svůj životopis firmě ADECCO spol. s r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Kutná Hora - Administrativa
0.1405