Asistent/Asistentka ředitelky příspěvkové organizace

Praha
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


O nás

Jsme příspěvková organizace s pobočkami v různých částech Prahy. Zaměřujeme se na klienty s kombinovaným a mentálním postižením. 

Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni a „pravou ruku ředitelky“ pro zajištění plynulého chodu organizace a poskytnutí potřebné administrativní podpory.

Posláním nového člena týmu bude výkon široké škály administrativních a organizačních činností.

Práce na plný úvazek s 8hodinovou pracovní dobou pondělí až pátek, v krásné vile se zahradou nedaleko stanice metra Hloubětín.

Nástup je možný od 15. září 2025, nejpozději 1. října 2025.

Jakou osobnost hledáme:

  • Někoho, kdo si umí udržet pořádek v úkolech a dokáže v tom podpořit i ostatní.
  • Člověka, který nezpanikaří, když se toho sejde víc – naopak si umí stanovit priority a řešit věci postupně.
  • Komunikátora, který dokáže jednat s kolegy a klienty s respektem a otevřeností

CO BUDE NÁPLNÍ PRÁCE:

  • Základní uživatelská znalost MS Office (Word, Excel), ale tabulkový master je vždy vítán
  • Správa datové schránky a evidence došlé a odeslané pošty, správa registru smluv
  • Spolupráce s ekonomickým oddělením: příprava podkladů pro pokladnu, příprava objednávek, navádění faktur v programu Gordic (jeho znalost výhodou)
  • Výhledově rozšíření o spisovou a archivační službu
  • Úzká spolupráce s ředitelkou organizace, zástupkyní a vedením denního stacionáře Hloubětín na více úrovních

    Co od Vás očekáváme:

    CO POŽADUJEME:

    • Trestní bezúhonnost dle zák. 108/2006 Sb.
    • Minimálně středoškolské vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
    • Základní uživatelská znalost MS Office (Word, Excel), ale tabulkový master je vždy vítán
    • Zkušenosti na obdobné pozici výhodou

    Co Vám můžeme nabídnout:

    • Příležitost pro seberealizaci ve všech oblastech administrativní podpory
    • Plat dle nař. vlády dle tabulek a praxe + osobní ohodnocení a odměny dle výkonu, 30.000-40.000 Kč hrubého
    • Flexibilní pracovní doba
    • Týden volna navíc k 5 týdnům dovolené
    • Příspěvek na penzijní pojištění
    • Dotované ceny obědů nebo stravenek (polévka a hlavní jídlo za 50 Kč)
    • Přátelský tým, který si pomáhá


    Benefity


    • Dovolená navíc
    • Finanční bonusy / prémie
    • Kariérní růst
    • Firemní akce
    • Pružná pracovní doba
    • Vzdělávací kurzy
    • Příspěvek na stravování
    • Příspěvek na spoření / pojištění
    • Přátelské prostředí


    • Podrobné informace o nabídce práce
      Firma: Dětské centrum Paprsek
      Lokalita: Praha
      Pracovní pozice: Asistent/Asistentka ředitelky příspěvkové organizace
      Směnnost práce fulltime
      Nástup do práce od: IHNED
      Nabízená mzda: 30.000 – 40.000 Kč
      Nabídka přidána: 21. 8. 2025
      Pracovní pozice aktivní
    Odpovědět na inzerát
        Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

    Práce Asistent/Asistentka ředitelky příspěvkové organizace: Často kladené otázky

    👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/Asistentka ředitelky příspěvkové organizace?

    Práce je nabízena v lokalitě Praha.

    👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

    Nabízená mzda je 30.000 – 40.000 Kč.

    👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

    Tato nabídka práce je do firmy Dětské centrum Paprsek.

    Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/Asistentka ředitelky příspěvkové organizace ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Dětské centrum Paprsek ještě dnes.
    0.1589