Asistent/Asistentka ředitelky příspěvkové organizace

O nás
Jsme příspěvková organizace s pobočkami v různých částech Prahy. Zaměřujeme se na klienty s kombinovaným a mentálním postižením.
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni a „pravou ruku ředitelky“ pro zajištění plynulého chodu organizace a poskytnutí potřebné administrativní podpory.
Posláním nového člena týmu bude výkon široké škály administrativních a organizačních činností.
Práce na plný úvazek s 8hodinovou pracovní dobou pondělí až pátek, v krásné vile se zahradou nedaleko stanice metra Hloubětín.
Nástup je možný od 15. září 2025, nejpozději 1. října 2025.
Jakou osobnost hledáme:
- Někoho, kdo si umí udržet pořádek v úkolech a dokáže v tom podpořit i ostatní.
- Člověka, který nezpanikaří, když se toho sejde víc – naopak si umí stanovit priority a řešit věci postupně.
- Komunikátora, který dokáže jednat s kolegy a klienty s respektem a otevřeností
CO BUDE NÁPLNÍ PRÁCE:
- Základní uživatelská znalost MS Office (Word, Excel), ale tabulkový master je vždy vítán
- Správa datové schránky a evidence došlé a odeslané pošty, správa registru smluv
- Spolupráce s ekonomickým oddělením: příprava podkladů pro pokladnu, příprava objednávek, navádění faktur v programu Gordic (jeho znalost výhodou)
- Výhledově rozšíření o spisovou a archivační službu
- Úzká spolupráce s ředitelkou organizace, zástupkyní a vedením denního stacionáře Hloubětín na více úrovních
Co od Vás očekáváme:
CO POŽADUJEME:
- Trestní bezúhonnost dle zák. 108/2006 Sb.
- Minimálně středoškolské vzdělání (nejlépe ekonomického směru)
- Základní uživatelská znalost MS Office (Word, Excel), ale tabulkový master je vždy vítán
- Zkušenosti na obdobné pozici výhodou
Co Vám můžeme nabídnout:
- Příležitost pro seberealizaci ve všech oblastech administrativní podpory
- Plat dle nař. vlády dle tabulek a praxe + osobní ohodnocení a odměny dle výkonu, 30.000-40.000 Kč hrubého
- Flexibilní pracovní doba
- Týden volna navíc k 5 týdnům dovolené
- Příspěvek na penzijní pojištění
- Dotované ceny obědů nebo stravenek (polévka a hlavní jídlo za 50 Kč)
- Přátelský tým, který si pomáhá
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Přátelské prostředí
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Dětské centrum Paprsek Lokalita: Praha Pracovní pozice: Asistent/Asistentka ředitelky příspěvkové organizace Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 30.000 – 40.000 Kč Nabídka přidána: 21. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Asistent/Asistentka ředitelky příspěvkové organizace: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/Asistentka ředitelky příspěvkové organizace?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30.000 – 40.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Dětské centrum Paprsek.