Asistent/asistentka ředitele

Brno-město




Požadavky: Baví Vás komunikace s lidmi a zároveň máte smysl pro detail?

Zajímává Vás práce pro významnou stavební společnosti s bohatou minulostí a perspektivní budoucností?

Chcete využít svoji znalost angličtiny?

Pokud jsou Vaše odpovědi „ano“, tak možná hledáme právě Vás!

S jakými pracovními úkoly se budete jako asistent(ka) ředitele setkávat?

* Organizace programu ředitele divize, například denní program v kanceláři, organizace návštěv pracovních porad, plánování a zařizování pracovních cest

* Vykonávání administrativní činnosti, jako je běžná korespondence, zpracování docházky, cestovní příkazy, evidence a kontrola přijatých faktur, referenčních listů, práce s datovou schránkou

* PR činnost pro divizi, příprava a aktualizace propagačních materiálů, správa webu, interní časopis Mozaika, práce s reklamními předměty

* Administrátor interních databází, distribuce interní řízené dokumentace

* Organizace a evidence pověření a zmocnění dle interních předpisů

Co Vám pomůže, aby Vám šla práce od ruky?

* SŠ/VŠ vzdělání

* Znalost MS Office, Power Point, Word, Excel a schopnost efektivně využívat tyto nástroje

* Dobrá znalost anglického jazyka

* Proaktivní přístup a ochota pracovat v dynamickém prostředí

* Příjemné a reprezentativní vystupování s velmi dobrými komunikačními schopnostmi

* Výborné organizační schopnosti

* Spolehlivost, samostatnost, pečlivost

* Diskrétnost a schopnost pracovat s důvěrnými informacemi a dokumenty

Místo výkonu práce: Brno

Nástup: ihned nebo dle dohody

Na co se u nás můžete těšit?

Chcete se o naší společnosti dozvědět více, nahlédnout do jejího zákulisí a dozvědět se další informace o našich projektech, stavbách, volnočasových aktivitách či si přečíst zajímavé rozhovory s našimi zaměstnanci? To vše najdete v časopise Mozaika na našich webových stránkách: https://ohla-zs.cz/firemni-casopis/

Jaké jsou podmínky a benefity práce v naší společnosti?

* Práce na plný úvazek

* Různorodá náplň práce v dynamickém a přátelském kolektivu

* Prostor pro vlastní realizaci v období, kdy společnost prochází kompletní změnou korporátní identity a možnost vidět hmatatelné výsledky své práce každý den

* Reprezentativní a moderní nízkoenergetické kanceláře

* Zázemí stabilní společnosti

* Pestrá škála možností osobního rozvoje

* 5 týdnů dovolené

* Příspěvek na stravování

* Pružná pracovní doba

* Možnost využití našich rekreačních zařízení za zvýhodněných podmínek

* Příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění

* 3 dny sick days ročně

* Preventivní onkologické prohlídky zdarma, které pro naše zaměstnance pravidelně zařizujeme

* Očkování proti chřipce, encefalitidě a žloutence

* Velmi výhodné tarify na mobilní telefon pro Vás a pro Vaši rodinu

* Oceňování pravidelných dárců krve a krevní plazmy

* Interní teambuildingové akce: sportovní hry, oceňování nejlepších zaměstnanců

* Pracovní notebook a mobilní telefon

Staňte se jednou / jedním z nás.

Budeme se těšit na Váš životopis. Následně se Vám co nejdříve ozveme. Děkujeme.



Odpovědět na inzerát
    6 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Asistent/asistentka ředitele: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/asistentka ředitele?

Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35000 - 45000 Kč/měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/asistentka ředitele ve městě Brno-město? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1630