Asistent/asistentka obchodního oddělení pro tiskárnu

Olomouc
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Min. požadované vzdělání: ÚSO (vyučení s maturitou)
  • Počet pracovních míst: 1
  • Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - plný úvazek
  • Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: OZP s maximálně 2. stupněm invalidityZdravé osoby
  • Nabízené výhody k volnému místu:
    - Zvláštní prémie
    - Jiné výhody
  • Požadovaná dovednost:
    - Práce s PC
  • Nabízená mzda: 25 000 Kč/měsíc

Vhodné i pro OZP.
Náplň práce:
- přijímání poptávek a objednávek obchodních zástupců a jejich zadávání do informačního systému
- vedení odpovídající elektronické a písemné dokumentace
- pravidelná komunikace s obchodníky, případně se zákazníky ohledně jejich zakázek a poskytování odpovídajícího servisu
Požadujeme:
- vzdělání nebo praxi v oboru polygrafie, reklamy nebo podobné oblasti
- výborné komunikační schopnosti a profesionální přístup k zákazníkům
- znalost práce s MS Office
Nabízíme:
- pracovní smlouvu na hlavní pracovní poměr (HPP) s místem výkonu práce v Olomouci
- nadprůměrné finanční ohodnocení a motivační bonusy
- zvýhodněné závodní stravování, zvýhodněné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky

Kontakt je možný POUZE e-mailem.

Mapa umístění pracoviště:
Odpovědět na inzerát
    75 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Asistent/asistentka obchodního oddělení pro tiskárnu: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent/asistentka obchodního oddělení pro tiskárnu?

Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 25 000 Kč/měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Profi-tisk group s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent/asistentka obchodního oddělení pro tiskárnu ve městě Olomouc? Pošlete svůj životopis firmě Profi-tisk group s.r.o. ještě dnes.
0.1222