Asistent / asistentka obchodního odd. - vhodné i pro absolventy
TONERCENTRUM, s.r.o.
Jsme rodinná obchodní firma a už víc jak 25 let jsme na tuzemském i na zahraničním trhu. Naší „pracovní náplní“ je vše kolem velkoobchodního nákupu a prodeje tonerů, inkoustů (a ostatního spotřebního materiálu) do kopírek a tiskáren všech značek.
Více informací o naší společnosti naleznete na www.tonercentrum.cz
Náplň práce:
Hledáme do hlavního pracovního poměru obchodní asistentku pro export-importní oddělení s možností profesního růstu na samostatnou obchodnici. Náplní práce je podpora obchodního/nákupního oddělení: fakturace, vyhodnocování nabídek, zpracování poptávek, písemná komunikace s klienty přes e-mail nebo Skype. Řešení reklamací a podpora klientů (spolupráce se servisním oddělením).
Nabídka: • práci na HPP, jednosměnný provoz
• příspěvek na stravováni (stravenkový paušál)
• prémie a dovolená navíc
• volné víkendy a svátky
• příjemné prostředí a kolektiv, firemní akce
• možnost profesního i mzdového růstu
Místo práce: Brno - Královo Pole, Křižíkova70b
Termín nástupu: k 1.9.2025, popř. dle dohody
Kontaktní osoba:
Dagmar Menšíková
Mobil:
E-mail:
Požadavky: • ukončené SŠ nebo VŠ vzdělání nejlépe ekonomického nebo obchodního zaměření - vhodné i pro absolventy - jakákoliv praxe v oboru vítána
• dobrá znalost práce na PC, MS Office
• mírně pokročilá znalost angličtiny podmínkou
• komunikativnost, odpovědnost, pečlivost, samostatnost, flexibilita + týmový hráč
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Brno-město Pracovní pozice: Asistent / asistentka obchodního odd. - vhodné i pro absolventy Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 11. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent / asistentka obchodního odd. - vhodné i pro absolventy: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent / asistentka obchodního odd. - vhodné i pro absolventy?
Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.