ASISTENT/ ASISTENTKA KANCELÁŘE (BACKOFFICE)
Směnnost: Pružná pracovní doba
Min. požadované vzdělání: ÚSV s maturitou
Počet pracovních míst: 1
Pracovněprávní vztah: Pracovní poměr - zkrácený úvazek
Vhodnost pracovního místa pro typy zaměstnanců: AbsolventyZdravé osoby
Nabízená mzda: 24 000 Kč/měsíc
15.9.2025 - vedení administrativní agendy organizace, příprava a správa dokumentů, smluv, podkladů pro účetnictví, evidence pošty, faktur a dalších dokladů, organizace schůzek, jednání a firemní komunikace, podpora při přípravě projektů, žádostí o dotace a reportů, spolupráce s vedením a týmem služeb, péče o chod kanceláře (materiál, drobná logistika). Min. SŠ, praxe v administrativě, sekretariátu nebo backoffice výhodou, znalost práce na PC (Word, Excel, e-mailová komunikace), ŘP sk. B - aktivní řidič. KONTAKT: ŽÁDOST VČ. OSOBNÍHO PORTFOLIA (SEZNAM ZPRACOVÁANÝCH ČI REALIZOVANÝCH PROJEKTŮ) ZAŠLETE NA
Mapa umístění pracoviště:
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Girasole, sdružení pro pomoc a rozvoj z.s. Lokalita: Hustopeče Pracovní pozice: ASISTENT/ ASISTENTKA KANCELÁŘE (BACKOFFICE) Směnnost práce Pružná pracovní doba Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 24 000 Kč/měsíc Nabídka přidána: 17. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce ASISTENT/ ASISTENTKA KANCELÁŘE (BACKOFFICE): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce ASISTENT/ ASISTENTKA KANCELÁŘE (BACKOFFICE)?
Práce je nabízena v lokalitě Hustopeče.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 24 000 Kč/měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Girasole, sdružení pro pomoc a rozvoj z.s..