Asistent - administrativa
Informace
Nabízíme zajímavou časově flexibilní práci v centru Prahy
- jde o nenáročnou výpomoc ve mzdové účtárně (maximální pracovní doba je Po-Pá 8:00 - 17:00 - ale můžeš si sama plánovat, v kolik chceš přijít a odejít, i které dny chceš pracovat)
- je to administrativní práce, telefonování, pochůzky po úřadech, bankách apod., základní práce na PC
Co od vás očekáváme
- příjemné vystupování
- základní dovednosti na PC
- logické uvažování
- plynule mluvit anglickým jazykem, němčina výhodou
Co vám nabízíme
- příjemný kolektiv
- práci v mezinárodní firmě
- flexibilní plánování pracovní doby podle tvých možností
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: AUDITOR, spol. s r.o. Lokalita: Praha Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Asistent - administrativa Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 150 Kč - 200 Kč Nabídka přidána: 27. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistent - administrativa: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent - administrativa?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy AUDITOR, spol. s r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa
Hledáte brigády v Praha? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.