Asistent - administrativa

Praha 1, Praha


Informace
Nabízíme zajímavou časově flexibilní práci v centru Prahy

- jde o nenáročnou výpomoc ve mzdové účtárně (maximální pracovní doba je Po-Pá 8:00 - 17:00 - ale můžeš si sama plánovat, v kolik chceš přijít a odejít, i které dny chceš pracovat)

- je to administrativní práce, telefonování, pochůzky po úřadech, bankách apod., základní práce na PC
Co od vás očekáváme
- příjemné vystupování

- základní dovednosti na PC

- logické uvažování

- plynule mluvit anglickým jazykem, němčina výhodou
Co vám nabízíme
- příjemný kolektiv

- práci v mezinárodní firmě

- flexibilní plánování pracovní doby podle tvých možností

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: AUDITOR, spol. s r.o.
    Lokalita: Praha
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Asistent - administrativa
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 150 Kč - 200 Kč
    Nabídka přidána: 27. 6. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Asistent - administrativa: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistent - administrativa?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy AUDITOR, spol. s r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistent - administrativa ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě AUDITOR, spol. s r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa

Hledáte brigády v Praha? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.
0.1238