Administrátor/ka expedice

Choceň

Náplň práce:

- Budete klíčovou kontaktní osobou pro řidiče přepravních společností.

- Vaším úkolem bude plánování a koordinace nakládek s ohledem na priority, monitorování připravenosti zásilek a vedení související dokumentace.

- Běžnou součástí Vaší práce bude manipulace se skenovacím zařízením.

- Budete zodpovídat za kontrolu kvality interních i externích obalů přímo na pracovišti.

- Náplň Vaší práce zahrnuje z 20 % administrativní činnosti na PC a z 80 % práci v provozu expedice.

Požadujeme:

- Klademe důraz na Vaši schopnost jasné a efektivní komunikace.

- Požadujeme výborné organizační dovednosti a preciznost při odbavování zásilek.

- Je nezbytná uživatelská znalost práce s počítačem (znalost systému SAP je vítána).

- Podmínkou je minimálně roční zkušenost s procesy expedice.

- Vyžadujeme ukončené středoškolské vzdělání nebo výuční list.

Nabízíme:

- Nástup je možný ihned.

- Nabízíme práci ve třísměnném provozu.

- Čeká na Vás moderní a udržované pracovní prostředí.

- Zajišťujeme příspěvek na stravování.

- Poskytujeme příspěvek na telefonní náklady.

- Můžete využít příspěvek na penzijní připojištění.

- Podporujeme Vaše sportovní aktivity formou příspěvku.

- Za Vaši celoroční píli nabízíme roční bonus.

- Oceňujeme Vaši loajalitu odměnami při pracovních a životních jubileích.

- A to zdaleka není vše! Přidejte se k nám a podílejte se na našem úspěchu!

Kód: LH_AU_2855

Odpovědět na inzerát
    132 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Administrátor/ka expedice: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrátor/ka expedice?

Práce je nabízena v lokalitě Choceň.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Spin HR s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Administrátor/ka expedice ve městě Choceň? Pošlete svůj životopis firmě Spin HR s.r.o. ještě dnes.
0.1198