Administrátor/ka expedice

Náplň práce:
- Budete klíčovou kontaktní osobou pro řidiče přepravních společností.
- Vaším úkolem bude plánování a koordinace nakládek s ohledem na priority, monitorování připravenosti zásilek a vedení související dokumentace.
- Běžnou součástí Vaší práce bude manipulace se skenovacím zařízením.
- Budete zodpovídat za kontrolu kvality interních i externích obalů přímo na pracovišti.
- Náplň Vaší práce zahrnuje z 20 % administrativní činnosti na PC a z 80 % práci v provozu expedice.
Požadujeme:
- Klademe důraz na Vaši schopnost jasné a efektivní komunikace.
- Požadujeme výborné organizační dovednosti a preciznost při odbavování zásilek.
- Je nezbytná uživatelská znalost práce s počítačem (znalost systému SAP je vítána).
- Podmínkou je minimálně roční zkušenost s procesy expedice.
- Vyžadujeme ukončené středoškolské vzdělání nebo výuční list.
Nabízíme:
- Nástup je možný ihned.
- Nabízíme práci ve třísměnném provozu.
- Čeká na Vás moderní a udržované pracovní prostředí.
- Zajišťujeme příspěvek na stravování.
- Poskytujeme příspěvek na telefonní náklady.
- Můžete využít příspěvek na penzijní připojištění.
- Podporujeme Vaše sportovní aktivity formou příspěvku.
- Za Vaši celoroční píli nabízíme roční bonus.
- Oceňujeme Vaši loajalitu odměnami při pracovních a životních jubileích.
- A to zdaleka není vše! Přidejte se k nám a podílejte se na našem úspěchu!
Kód: LH_AU_2855
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Spin HR s.r.o. Lokalita: Choceň Pracovní pozice: Administrátor/ka expedice Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 30. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Administrátor/ka expedice: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Administrátor/ka expedice?
Práce je nabízena v lokalitě Choceň.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Spin HR s.r.o..