ADMINISTRÁTOR EXPEDICE PRO POBOČKU VINAŘSTVÍ
Informace
Naše vinařství z Mikulova rozšiřuje své působení a buduje nové administrativní zázemí v Praze.
Hledáme samostatného, pečlivého a organizačně schopného člověka, který si vezme na starosti zajištění logistiky a odbavování objednávek, také pomůže rozběhnout pražskou kancelář a zajistí hladkou komunikaci mezi kolegy v Praze a Mikulově.
Co od vás očekáváme
• Běžnou práci s PC a kancelářskými systémy (MS Office, skladové programy)
• Praxi v administrativě nebo v logistice
• Samostatnost, schopnost pohotově řešit problémy
• Evidence a správa skladových zásob ve sklad systému
• Vystavování skladových výdejek a expedičních podkladů
• Organizace a zajišťování expedice vína a dopravy
• Komunikace s kolegy z výroby, skladu a vedení firmy
• Spolupráce na rozvojových projektech a budování nové pobočky v Praze
Co vám nabízíme
• Možnost být u vzniku nové pražské pobočky a aktivně se podílet na jejím rozvoji
• Odpovědnou a rozmanitou práci, kde se nebudete nudit
• Stabilní zázemí a přátelský kolektiv vinařství z Mikulova
• Benefity v podobě pobytů na jižní Moravě a vína
• Odpovídající finanční ohodnocení dle zkušeností
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Portz Insel s.r.o. Lokalita: Praha Odvětví práce: Doprava a zásobování Pracovní pozice: ADMINISTRÁTOR EXPEDICE PRO POBOČKU VINAŘSTVÍ Směnnost práce Plný, Zkrácený Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 40 000 Kč - 50 000 Kč Nabídka přidána: 27. 10. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Práce ADMINISTRÁTOR EXPEDICE PRO POBOČKU VINAŘSTVÍ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce ADMINISTRÁTOR EXPEDICE PRO POBOČKU VINAŘSTVÍ?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Portz Insel s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Doprava a zásobování